تاريخ : یکشنبه 1391/8/14 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 10256
نشر معارف اهل‌بيت(ع)، چشم انداز اداره كل فرهنگی دارالحديث

نشر معارف اهل‌بيت(ع)، چشم انداز اداره كل فرهنگی دارالحديث

پایگاه حدیث نت: طی شش ماهی كه از شكل گيری اين اداره كل فرهنگی در مؤسسه دارالحديث می گذرد سه بخش در نظر گرفته شده كه عبارت است از اداره تدوين متون ترويجی، اداره‌ی هنر و رسانه و اداره امور فرهنگی.

مدير كل امور فرهنگی مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث در گفتگو با پایگاه حدیث نت، با بيان اين مطلب افزود: اداره‌ی هنر و رسانه در بخش های گوناگون ارتباطات، كه عموم جامعه با اين حوزه‌ها ارتباط برقرار می‌كنند، مانند حوزه‌های هنری، رسانه‌ای، اجتماعی، تصويری و شنيداری، همچنين نرم افزارهای عمومی و چند رسانه‌ای فعاليت می كند.
حجت الاسلام و المسلمين مهدی غلامعلی اظهار كرد: نرم افزار «كاروان آفتاب» در اداره‌ی هنر و رسانه تدوين شده است كه به حركت امام حسين(ع) از مدينه به مكه و سپس به كربلا و رويدادی كه در بين راه تا كربلا رخ داده، به صورت چند رسانه‌ای پرداخته شده كه اميدواريم ماه محرم اين نرم افزار منتشرشود و علاقمندان از آن استفاده كنند.
وی يادآور شد: «مجتبی خاكی» مديريت اداره‌ی هنر و رسانه امور فرهنگی دارالحديث را عهده دار است.
مدير كل امور فرهنگی مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث به معرفی اداره‌ی تدوين متون ترويجی پرداخت و بيان داشت: اين بخش نيز با هدف نشر معارف اهل‌بيت(ع) اما با زبان ساده ولی پرمحتوا و با قالب های هنری راه اندازی شده است. هفت اثرتاليف شده كه به زودی منتشر خواهد شد. مديريت اداره‌ی تدوين متون را «مصطفی پورنجاتی» بر عهده دارد.
وی ادامه داد:بخش ديگر در اداره كل فرهنگی، اداره‌ی امور فرهنگی است، وظيفه اين اداره همكاری با سازمان‌ها و مؤسساتی است كه علاقمند به انتشار احاديث هستند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :