تبليغ - صفحه 57

۷۶.امام صادق عليه السلامـ در زيارت امام حسين عليه السلام ـ :شهادت مى دهم كه تو ابلاغ كردى و خيرخواهى نمودى و وفا كردى و به كمال رساندى و در راه خدا ، جهاد كردى و در راه آن كه به او شهيد و شهادتخواه و شاهد و مشهود هستى ، راه سپردى .

۷۷.امام صادق عليه السلامـ در زيارت امام حسين عليه السلام ـ :خداوند بر تو درود فرستد ـ اى ابا عبد اللّه ـ ! شهادت مى دهم كه آنچه از جانب خداوند عز و جل فرمان گرفتى ، ابلاغ كردى ، و جز او ، از كسى نترسيدى و در راهش جهاد كردى و صادقانه تا دم مرگ ، او را عبادت كردى... .
شهادت مى دهم كه آنچه را از جانب خداوند ، فرمان داشتى ، ابلاغ كردى و جز او ، از كسى نترسيدى... . خداوند بر تو درود فرستد ! شهادت مى دهم كه تو بنده و امين خدايى و خيرخواهانه ابلاغ كردى و با امانت ادا نمودى و در زمره صدّيقان (راستْ دينان) ، به شهادت رسيدى و با يقين ، ره سپردى ، كوردلى را بر هدايت بر نگزيدى و از حق به سوى باطل ، گرايش نداشتى .

۷۸.امام صادق عليه السلامـ در زيارت امام حسين عليه السلام ـ :شهادت مى دهم كه تو خونى هستى كه خداوند در آسمان ها و زمين ، خونخواه آن است و تاوانش گرفته نشده است ، و شهادت مى دهم كه تو ابلاغ كردى و خيرخواهى نمودى .

۷۹.كامل الزياراتـ به نقل از عمرو بن هاشم ، از يكى از راويان شيعه ، از يكى از امامان عليهم السلام ، در زيارت امامان بقيع عليهم السلام ـ :سلام بر شما ، اى حجّت هاى خدا بر مردم دنيا ! سلام بر شما ، اى برپا دارندگان قسط در ميان انسان ها ! سلام بر شما ، اى گروه برگزيده ! سلام بر شما ، اى خاندان پيامبر خدا ! سلام بر شما ، اى صاحبان نجوا ! شهادت مى دهم كه شما ابلاغ كرديد و خيرخواهى نموديد و در راه خدا شكيبايى نموديد و مورد تكذيب قرار گرفتيد و به شما بى احترامى شد ؛ امّا شما بخشيديد .

صفحه از 424