تاريخ : چهارشنبه 1391/9/15 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 10453
تحصیل بیش از ۴۵۰۰ دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث

تحصیل بیش از ۴۵۰۰ دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ نفر دانشجو در قم و تهران و بخش مجازی تحصیل می کنند که ۱۳۰۰ نفر در دوره حضوری و مابقی در دوره مجازی هست.

دکتر «هادی حجت» امروز(15 آذر) در گفتگو با پایگاه حدیث نت، گفت: در آغاز سال تحصیلی، چهاردهمین مراسم آغاز سال تحصیلی این مجموعه برگزار شد که افتخارات بسیاری را نیز دانشجویان مجموعه به دست آورده اند.
وی بیان داشت: دانشگاه قرآن و حدیث ابتدا با عنوان دانشکده بود که از سال 78 در شهر ری آغاز به کار کرد و تنها یک رشته علوم حدیث داشت.
معاون آموزش دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه طی این 13 سال موفقیت های چشمگیر و توسعه خوبی در دانشگاه به وجود آمده است بیان داشت: رشته علوم و معارف قرآن را در این مجموعه داریم که مورد استقبال قرار گرفته و توانسته ایم اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم.
دکتر حجت عنوان داشت: همچنین رشته کلام اسلامی نیز در مجموعه در حال اجرا است که علاوه بر آن رشته فقه و حقوق اسلامی را نیز داریم.
معاون آموزش دانشگاه قرآن و حدیث عنوان داشت: رشد رشته های ما بسیار چشمگیر بوده و موفق شدیم گرایش ها را به 20 رشته برسانیم.
دکتر حجت با اشاره به اسقبال گسترده دانشجویان از این دانشگاه گفت: استقبال خوبی شده است و در حال حاضر بیش از 4500 نفر دانشجو در قم و تهران و بخش مجازی داریم که 1300 نفر در دوره حضوری و مابقی در دوره مجازی هستند.
معاون آموزش دانشگاه قرآن و حدیث تصریح کرد: در مجموع بیش از 1100 نفر تاکنون از این مجموعه فارغ التحصیل شدند که بیش از 300 نفر در مقطع ارشد و دکتری بوده اند.
دکتر حجت افزود: همچنین تا کنون بیش از 300 پایان نامه رساله در این مجموعه دفاع شده است که آثار ارزشمندی بوده است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :