تازه هاي نشر - صفحه 201

فصل چهارم، به نقش حيا در تنظيم روابط اجتماعى پرداخته و جنبه هاى مختلف آن را بررسى كرده است.
فصل پنجم، به تأثير حيا در مديريت پرداخته و نقش آن را در تنظيم روابط مديران با كارمندان و بالعكس و همچنين روابط مردم با رهبران جامعه را بررسى كرده و از زاويه حيا به آسيب شناسى مديريت پرداخته و نقش حيا را در سالم سازى مديريت، تبيين كرده است.
فصل ششم، به موضوع رسانه ها پرداخته و دو مسأله «حياى رسانه» و «رسانه حيا» را بررسى كرده است و در نهايت، در فصل هفتم، موضوع معمارى مطرح شده و تأثير متقابل حيا در معمارى و معمارى در حيا مورد بررسى قرار گرفته است.
و اما در بخش سوم كتاب، به بحث كم رويى پرداخته است. در اين بخش پس از تعريف كم رويى و تحليل مفاهيم اصلى آن، ريشه كم رويى و قلمروهاى آن مورد بحث قرار گرفته است. بخش پايانى كتاب نيز به مسأله بى حيايى اختصاص دارد. در اين فصل ماهيت بى حيايى و عمل آن، مورد بررسى قرار گرفته است.
بخش هاى سوم و چهارم، فقط به اندازه اى بسط داده شده اند كه با روشن شدن ماهيت كم رويى و بى حيايى، موضوع اصلى كتاب، يعنى حيا، روشن تر گردد.

سيماى ائمه اطهار در آينه اخبار، سيّد عبدالاحد رضوى تويسركانى، ناشر: انتشارات دارالفكر،چاپ اوّل، 1383ش، 288ص، رقعى.

سيماى ائمه اطهار در آينه اخبار، چهره اى پاك و ملكوتى و صفات و فضايل پيشوايان شيعيان را به انسان هاى با فضيلت نشان مى دهد و قطره اى از درياى بى كران كمالات امامان انس و جان را به كام تشنگان مى رساند.
اين مجموعه، مشتمل بر فهرست عناوين و مطالب و مقدمه و داراى چهل عنوان و هر عنوان، مشتمل بر يك يا چند حديث است. ابتدا متن احاديث، ذكر شده و سپس ترجمه و شرح و توضيح، در حد لزوم، بيان شده است.

صفحه از 206