تاريخ : یکشنبه 1388/5/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 2156
همایش شیخ بهایی ، عناوین مقالات رسیده

همایش شیخ بهایی ، عناوین مقالات رسیده

شنبه: 17/09/86 ساعت : 14

راوی: عناوین مقاله‌های تصویب شده و مقالات در دست بررسی برای ارائه در همایش علمی – دانشجویی شیخ بهایی، كه بهمن امسال توسط دانشكدۀ علوم حدیث بر پا می‌شود، از سوی دفتر معاونت پژوهشی دانشكدۀ علوم حدیث اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مؤسسۀ دار الحدیث، بنا بر اعلام دفتر معاونت پژوهشی دانشكدۀ علوم حدیث، پس از فراخوان دانشجویان، استادان و پژوهشگران علوم اسلامی برای ارسال مقاله به دبیرخانۀ همایش علمی- دانشجویی شیخ بهایی، تا كنون، تعداد هفت مقاله به این دبیرخانه رسیده كه دو مورد از آنها به تصویب بخش علمی رسیده و پنج مورد دیگر در دست بررسی و تصویب است.
«كتاب‌شناسی توصیفی مفتاح الفلاح»، نوشتۀ محمود ملكی و «نویافته‌هایی در بارۀ شیخ بهایی» ، نوشتۀ علی صدرایی خویی، مقالات تصویب شده برای ارائه در این همایش است و «شاگردان شیخ بهایی»، «كتاب‌شناسی توصیفی جامع عباسی»، «شرح اربعین حدیث»، «مبانی فقه الحدیثی شیخ بهایی با تكیه بر الحدیقه الهلالیه» ، «مهاجرت عالمان جبل العامل به ایران» مقالاتی است كه در دست بررسی است.
مهلت ارسال مقاله به دبیرخانۀ همایش شیخ بهایی، تا پایان دی 86 اعلام شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشكدۀ علوم حدیث هدف از برگزاري اين همايش شناساندن جايگاه علمي اين شخصيت برجسته علمي در علوم اسلامي و به طور خاص در زمينه تحقيقات علوم قرآن و حديث است.

 

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :