تاريخ : یکشنبه 1388/5/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 2464
برگزاری مسابقه نگین ری به مناسبت سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

برگزاری مسابقه نگین ری به مناسبت سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

  
دوشنبه 20/12/86

پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم الحسنی(علیه السّلام): مسابقه نگین ری، به مناسبت سالروز ولادت محدث عظیم الشان و امامزاده والامقام حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم الحسنی(علیه السّلام)، دومین مسابقه از سلسله مسابقات نگین ری است که با هدف آشنایی بیشتر با شخصیت والای حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار خواهد شد.

طی این مسابقه مطالبی در خصوص زندگی حضرت عبدالعظیم علیه السلام به همراه سووالاتی از متن مذکور منتشر شده است که علاقمندان می بایست با مطالعه کامل آن، پاسخنامه را تکمیل و به روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم الحسنی(علیه السّلام)، ارسال کنند. برای برندگان این مسابقه فرهنگی، مذهبی جوایز و هدایای متبرکه ای از جمله کمک هزینه سفر عمره، کمک هزینه سفر به کربلای معلی، سوریه و مشهد مقدس در نظر گرفته شده که به قید قرعه به برندگان اهداخواهد شد. مهلت ارسال پاسخنامه ها، تا تاریخ 31 فروردین ماه و قرعه کشی و اعلام نتایج مسابقه در تاریخ 7 اردیبهشت ماه سال 87 خواهد بود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 55907437 تماس گرفته و یا به نشانی www.abdulazim.com مراجعه کنند.

 

گفتنی است، اطلاعیه شرکت در مسابقه نگین ری همراه با متن منتشر شده و پاسخنامه سووالات در روز یکشنبه 19 اسفندماه در روزنامه جمهوری اسلامی درج خواهد شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :