تاريخ : یکشنبه 1388/5/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 2663
دورۀ كارشناسی مجازی علوم حدیث به زبان عربی

دورۀ كارشناسی مجازی علوم حدیث به زبان عربی

News

  

یکشنبه 12/3/87

راوی: مدیر دانشكدۀ مجازی علوم حدیث گفت: دورۀ آزمایشی كارشناسی علوم حدیث، به زبان عربی، روز میلاد حضرت زهرا(س) در این دانشكده با حضور شخصيت‌هاي علمي حوزه‌ي علميه و دانشگاه و كشورهاي عربي افتتاح می شود.

به گزارش راوی: حجة الاسلام و المسلمین سید حمید حسینی در گفتگویی اختصاصی، با اعلام این خبر افزود: ابتدا دوره‌اي به عنوان دوره‌ي فشرده‌ي آشنايي با علوم حديث كه كار توليد محتواي آن انجام شده و شامل حدود چهل جلسه‌ كليّات علوم حديث است، ارائه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حمید حسینی

وی گفت: این درس ها به شكل كتاب و جزوۀ درسی، و نیز صوتی، تصویری و نمایش درس (چند رسانه ای) اجرا خواهد شد و پس از برگزاری این دورۀ آزمایشی، و گرفتن بازخوردها و نتایج آموزشی آن، در مورد دورۀ رسمی این بخش تصمیم گیری می شود.
حسینی گفت: در طراحی و تدوین درس ها، سعی شده با توجه به اقتضائات علمی و آكادمیك و نیز تفاوت های فرهنگی در كشورهای عربی مختلف، مجموعه ای متناسب با شرایط فرهنگی مخاطبان عرب زبان تهیه شود.
مدیر دانشكدۀ مجازی علوم حدیث با اشاره به این كه این دانشكده، هسته‌ي اوليه‌ي تشكل دانشگاه¬ های مجازي ايران را ايجاد كرده گفت: اكنون دانشكده‌ي مجازي علوم حديث به عنوان يكي از پنج دانشگاه فعال در عرصه‌ي آموزش الكترونيكي كشور فعال است و این موفقیت، حاصل لطف خداوند و عنايت اهل بيت و تلاش شبانه‌روزي همكاران این مجموعه است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :