تاريخ : یکشنبه 1388/5/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 2699
ديدار اصحاب رسانه تاجيکستان با معاون امور بين الملل موسسه دارالحديث

ديدار اصحاب رسانه تاجيکستان با معاون امور بين الملل موسسه دارالحديث


شنبه ۱/۴/۸۷

راوی: جمعی از اصحاب رسانه کشور تاجيکستان با حجة الاسلام و المسلمین شریف مهدوی، معاون امور بین الملل موسسه دارالحدیث دیدار کردند.

به گزارش راوی: در این دیدار كه بیست و سوم خرداد صورت گرفت، وی ضمن ابراز مسرت از این دیدار، با اشاره به دو سفر خویش به کشور تاجیکستان که یکی از آنها به همراه رئیس موسسه دارالحدیث، آیة الله ری شهری بوده، به دیدار از مراکز، دانشگاه ها و مساجد این کشور اشاره نمود و فضا و شرایط موجود و حاکم بر این کشور را از بعد مسائل دینی بسیار خوب عنوان کرد.
ایشان به مشترک بودن زبان دو کشور به عنوان عامل مهم در گسترش روابط در تمامی زمینه ها تاکید نمود و اظهار داشت: به همین علت ایران، کشور تاجیکستان را بسیار نزدیک به خود می داند.
وی بر اهمیت روابط دو کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید نمود و ابراز امیدواری کرد حضور این هیئت و بازدید از موسسات مختلف و نیز دیدار خبرنگاران ایرانی از تاجیکستان منجر به آشنایی بیشتر آنان با شرایط موجود خصوصا تشیع گردد و با توجه به وظیفه رسانه ای خویش واقعیات را منعکس نمایند و نیز در جهت وحدت دو ملت گام بردارند تا روح اخوت در بین مردم دو کشور تقویت گردد.
معاون امور بین الملل مؤسسه دارالحدیث در ادامه به فعالیت های موسسه دارالحدیث در عرصه بین الملل پرداخت و ضمن اشاره به دستاوردهای موجود از این هیئت برای بازدید از موسسه دعوت به عمل آورد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :