تاريخ : یکشنبه 1391/10/3 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 27251
دارالحديث بستر مناسب حدیث پژوهی را فراهم کرده است

دارالحديث بستر مناسب حدیث پژوهی را فراهم کرده است

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: از اوصاف مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث شنیده بودم و امروز برای اولین بار از این مؤسسه بازدید کردم كه در حوزه تخصصی علوم حديث كار می‌كند و نتيجه كار دارالحديث، بستر مناسب حدیث پژوهی را فراهم کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین«علی محمدی» در حاشیه بازدید از مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، در گفتگو با پایگاه حدیث نت، با بیان این مطلب افزود: در بخش آموزش تعاملاتی صورت گرفت، همچنین تعامل و تفاهم در بحث پژوهشی فرهنگی وتبلیغی وهمکاری دو جانبه در معاونت فرهنگی دو نهاد در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: دانشگاه قران و حدیث می تواند درفعالیت های اموزشی با دانشگاه علوم قرآن سازمان اوقاف همکاری کرده و در بعد عمومی سازی معارف قرآنی نیز آمادگی همکاری با معاونت فرهنگی دارالحدیث وجود دارد. البته نیازمند تفاهم و تعیین دقیق موضوعات همکاری هستیم که طی جلسات مسؤلان ذیربط با یکدیگر امکان پذیر خواهد شد
گفتنی است، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، به همراه معاون فرهنگی این سازمان، ظهر پنج شنبه 30 آذرماه ضمن بازدید از بخش های مختلف مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، با آیت الله ری شهری و تنی چند از مدیران و معاونین مؤسسه دیدار و گفتگو کردند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :