تاريخ : شنبه 1391/10/16 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 27280
نشست پژوهشگران کلام مؤسسه امام خمینی(ره) در دارالحدیث

نشست پژوهشگران کلام مؤسسه امام خمینی(ره) در دارالحدیث

جمعی از مدیران کلام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با حضور در مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در نشستی با مسئولان پژوهشکده کلام اهل¬بیت(ع) پژوهشگاه قرآن و حدیثضمن ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای پژوهشی به راههای تعامل و همکاری دو گروه پژوهشی پرداختند

مدیران و پژوهشگران گروه کلام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در نشستی با مسئولان پژوهشکده کلام اهل¬بیت(ع) دارالحدیث، به راههای تعامل و همکاری دو گروه پژوهشی پرداختند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حدیث نت، جمعی از مدیران کلام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با حضور در مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در نشستی با مسئولان پژوهشکده کلام اهل¬بیت(ع) پژوهشگاه قرآن و حدیثضمن ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای پژوهشی به راههای تعامل و همکاری دو گروه پژوهشی پرداختند.
در این نشست، حجة الاسلام و المسلمین سبحانی رییس پژوهشکده کلام اهل¬بیت(ع) به بیان گزارشی از روند تأسیس و راه¬اندازی این مرکز، همچنین تشکیل گروه¬های پژوهشی و موضوعات مورد پژوهش در این پژوهشکده پرداخت.
همچنین اعضای گروه کلام مؤسسه امام خمینی(ره) نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، آمادگی خود را نسبت به همکاری با این پژوهشکده اعلام کردند.
گفتنی است، این نشست روز پنج شنبه 7 دیماه 91 در سالن جلسات مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، برگزار شد.
یاداوری می شود، پژوهشکده کلام اهل ‌بیت(ع) یکی از چهار پژوهشکده پژوهشگاه قرآن و حدیث مؤسسه دارالحدیث، است.
این پژوهشکده دارای سه گروه پژوهشی«مطالعات موضوعی»، «روش‌شناسی مطالعات کلامی» و «تاریخ کلام» است که بیشتر فعالیت‌های پژوهشی آن توسط محققان جوانی صورت می گیرد که فارغ التحصیل دانشگاه قرآن و حدیث هستند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :