تاريخ : شنبه 1391/11/7 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 27329
عرضه کتاب میزان الحکمة در نمایشگاه کتاب قم

عرضه کتاب میزان الحکمة در نمایشگاه کتاب قم

کتاب «میزان الحکمة» آیت‌الله ری شهری در نمایشگاه کتاب استان قم از سوی انتشارات دارالحدیث، عرضه شد.

به گزارش پایگاه حدیث نت، میزان الحکمة(۱۴ جلد) آیت الله ری شهری که تا کنون ۱۲ جلد آن به زبان فارسی منتشر شده است، در نمایشگاه کتاب استان قم از سوی انتشارات دارالحدیث عرضه شد.
چاپ دوازدهم کتاب ۱۴جلدی میزان الحکمة به زبان فارسی در قطع وزیری و با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه در کنار آثار دیگر، در غرفه دارالحدیث، به علاقه مندان آثار حدیثی ارائه می شود.
علاقمندان برای تهیه این اثر ارزشمند و دیگر کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه کتاب می‌توانند با بهره‌مندی از تخفیف ۴۰ درصدی نسبت به خریداری اقدام کنند.
چاپ ششم کتاب تحکیم خانواده به زبان عربی ـ فارسی با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قطع وزیری از دیگر آثاری است که در غرفه دارالحدیث، توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.
در غرفه انتشارات دارالحدیث که در هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم با ارائه ۳۰۰ عنوان کتاب شرکت کرده، مجموعه پنج جلدی نهج الذکر، شناخت نامه قرآن کریم، دانش نامه امام حسین(ع) و...ارائه شده است.
لازم به ذکر است، کتاب‌های این نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف که ۲۰ درصد آن از طریق فروش بن الکترونیکی کتاب و ۲۰ درصد هم از طریق ناشران ارائه می‌شود، در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم از امروز تا ۱۱ بهمن ماه به مدت یک هفته در مجتمع امام خمینی(ره) قم در دو نوبت صبح و عصر پذیرای عموم بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :