تاريخ : دوشنبه 1392/1/19 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 27522
معرفی تازه های نشر دارالحدیث در سال جدید

معرفی تازه های نشر دارالحدیث در سال جدید

انتشارات دارالحدیث در سال جدید نیز با هدف تبیین و نشر معارف مکتب اهلبیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، اقدام به چاپ و نشر کتب جدید کرده است.

انتشارات دارالحدیث در سال جدید نیز با هدف تبیین و نشر معارف مکتب اهلبیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، اقدام به چاپ و نشر کتب جدید کرده است.

به گزارش پایگاه حدیث نت، کتاب زمزم عرفان، يادنامه آيت‌‌الله العظمی محمدتقى بهجت(ره)، تأليف آيت‌الله محمدی ری‌شهری است که به زودی با ویرایش جدید ، منتشر می شود.

چاپ اول کتاب «مهار خشم» تالیف حجت الاسلام و المسلمین عباس پسندیده، در ابتدای سال ۱۳۹۲ منتشر می شود.

کتاب دروس‌ فی‌ الاخلاق‌ (يك‌ دوره‌ اخلاق‌ عربی‌) و «مصطلاحات الفقه» نوشته آيت‌الله‌ مشكينی به زودی از سوی انتشارات دارالحدیث چاپ و روانه بازار نشر می شود.

آيت‌الله‌ مشكينی‌ در سال‌های‌ عمر با بركت خود فعاليت‌های‌ بسياری‌ را به‌ انجام‌ رسانده‌ است‌،. بسياری‌ از استادان‌ و علمای‌ امروز از شاگردان‌ معظم‌ له‌ به‌ شمار می‌آيند كه‌ در درس‌های‌ وی‌ شركت‌ جدی‌ داشته‌اند. آن مرحوم كتب‌ دوره ي مقدمات‌ و سطح‌ را بارها تدريس‌ كرده‌ و سال‌ها به‌ تدريس‌ خارج‌ فقه‌ و اصول‌ اشتغال‌ داشته‌ است‌. همچنين‌ درس‌ تفسير او از دروس‌ مشهور حوزه‌ علميه‌ قم‌ بوده‌ است‌.

گفتنی است، اسفندماه سال ۹۱ نیز کتاب های زیر از سوي انتشارات دارالحديث تجدید چاپ شد:

چاپ هفتم تحکیم خانواده در قطع وزیری، چاپ چهل و یکم کیمیای محبت در قطع وزیری، کتاب تربیت جنسی نوشته عباس پسندیده، کتاب الگوی شادی، سالنامه حدیثینور ویژه سال ۱۳۹۲، کتاب منتخب نهج الذکر به زبان فارسی، کتاب سیاست نامه امام علی(ع)، کتاب «الصحيح من مقتل سيد الشهداء و اصحابه»، بخشی از مجموعه چهارده جلدی دانش نامه امام حسين(ع) است كه به زبان عربی مردادماه ۹۰ از سوی انتشارات دارالحديث منتشر شده است. این کتاب در سال گذشته اثر برگزیده همایش کتاب سال حوزه معرفی شد.

یاداوری می شود، چاپ اول کتاب حکمت نامه مسیح(ع) اسفندماه سال گذشته از سوی انتشارات دارالحدیث منتشر شد.

علاقه مندان برای تهیه کتاب های منتشر شده از سوی انتشارات دارالحديث به آدرس:  قم چهارراه شهدا، خيابان معلم، پلاك ۱۲۵ مراجعه  و يا با شماره تلفن ۰۲۵۱۷۷۴۰۵۲۳ تماس بگیرند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :