تاريخ : سه شنبه 1392/1/20 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 27523
هیچ کار اداری از انجام فریضه نماز اول وقت مهمتر نیست.

هیچ کار اداری از انجام فریضه نماز اول وقت مهمتر نیست.

حجت الاسلام و المسلمین قائمی صبح روز شنبه 17 فروردین ماه که در نخستین جلسه عمومی کارکنان پردیس تهران و مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: در دعای تحویل سال از خدا می خواهیم «حول حالنا الی احسن الحال» از آنچه هستیم بهتر باشیم.

به گزارش پایگاه حدیث نت، حجت الاسلام و المسلمین قائمی صبح روز شنبه 17 فروردین ماه که در نخستین جلسه عمومی کارکنان پردیس تهران و مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: در دعای تحویل سال از خدا می خواهیم «حول حالنا الی احسن الحال» از آنچه هستیم بهتر باشیم.
رئیس پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث ادامه داد: انسان در زندگی نباید ایستایی داشته باشد و به هر مرتبه از رشد و ایمان رسید نباید توقف نماید، بلکه برای بهتر شدن تلاش نماید.
وی در ادامه سخنان خود به اهمیت دعا در زندگی اشاره کرد و افزود: برای استجابت دعا باید تلاش و همت نیز داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین قائمی تلاوت روزانه قرآن کریم را یکی از راه کارهای انس با خدواند عنوان کرد و گفت: ادعیه و زیارات و خواندن قرآن کریم برای این است که ما بفهمیم چه می گوییم و به آن عمل کنیم.
ایشان تهران اضافه کرد: با توجه به ایام فاطمیه در طلیعه سال جدید، سیره حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین قائمی در ادامه به کاربردی کردن این فراز از زیارت عاشورا«الهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد» در زندگی اشاره کرد و گفت: خواندن روایات و زیارات و تفکر در زندگی برای این است که آیا اینگونه که پیامبر و ائمه بوده اند هستیم یا نیستیم.
و ی در بخش دیگر از سخنان خود به مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: باید زندگی خود را با آموزه های بر گرفته از روایات و قرآن تطبیق دهیم و سبک زندگی خود را اصلاح کنیم.
رئیس پریس تهران تصریح کرد :تمام افراد جامعه به مباحث اخلاقی اسلام نیاز دارند و هر سخنی که یکدلی را کم کند به طور قطع به مصلحت نمی باشد.
حجت الاسلام و المسلمین قائمی در بخش پایانی از سخنان خود افزود: دانشگاه قرآن و حدیث باید برای سایر مراکز الگو باشد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :