تاريخ : چهارشنبه 1392/2/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 27583
زمینه استفاده عموم مخاطبان، از گنجینه آثار دارالحدیث فراهم می شود

زمینه استفاده عموم مخاطبان، از گنجینه آثار دارالحدیث فراهم می شود

ما بر این باوریم که گنجینه ای از آثار مرجع تولید شده در مؤسسه را در اختیار داریم که می توانیم از آن آثار مرجع، آثار فراوانی برای مخاطبان سطوح مختلف اعم از کودک، نوجوان و جوان، بزرگسال، زن و مرد، و حتی صنوف مختلف در قالب های مختلف و متناسب با ذائقه مخاطبان تولید کرد.

معاون فرهنگی  و ارتباطات دارالحدیث گفت: ما بر این باوریم که گنجینه ای از آثار مرجع تولید شده در مؤسسه را در اختیار داریم که می توانیم از آن آثار مرجع، آثار فراوانی برای مخاطبان سطوح مختلف اعم از کودک، نوجوان و جوان، بزرگسال، زن و مرد، و حتی صنوف مختلف در قالب های مختلف و متناسب با ذائقه مخاطبان تولید کرد.

به گزارش پایگاه حدیث نت، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی در نشستی که روز پنج شنبه ۲۹ فروردین، با حضور، ریاست مؤسسه، و مدیران بخش معونت فرهنگی برگزار شد، با بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شده تا در چشم انداز ۵ ساله به افق مورد نظر برسیم.

معاون فرهنگی  و ارتباطات دارالحدیث بیان داشت: همانگونه که در عنوان مؤسسه آمده است رکن فرهنگی دارالحدیث می تواند در عرصه داخل و خارج از کشور در زمینه ترویج معارف قرآن و حدیث پویا و بالنده گردد و به حدی برسد که برازنده نام این مؤسسه گرانسنگ باشد.

وی خاطر نشان کرد: بدیهی است این توانمندی بالقوه نیازمند حمایت های حضرتعالی است و در صورت فراهم آمدن مقدمات رسیدن به این نقطه دور از دسترس نیست و این معاونت آمادگی ارائه برنامه برای نیل به آن هدف را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا اظهار داشت: ما بر این باوریم که گنجینه ای از آثار مرجع تولید شده در مؤسسه را در اختیار داریم که می توانیم با صرف هزینه اندک از آن آثار مرجع، آثار فراوانی برای مخاطبان سطوح مختلف اعم از کودک، نوجوان و جوان، بزرگسال، زن و مرد، و حتی صنوف مختلف در قالب های مختلف و متناسب با ذائقه مخاطبان تولید کرد.

در ادامه، مدیران بخش های اداره کل فرهنگی، تولیدات رسانه، تدوین متون ترویجی، تولید و پردازش اطلاعات، و امور بین الملل گزارشی از فعالیت های صورت گرفته طی سیک سال گذشته ارائه کردند.

رئیس مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث پس از استماع گزارش مدیران معاونت فرهنگی مؤسسه ضمن ابراز قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در معاونت فرهنگی و ارتباطات دارالحدیث افزودند: کارهای خوبی در این معاونت صورت گرفته و امیدواریم طرح های در حال اجرا نیز با موفقیت به ثمر برسند.

آیت الله ری شهری، رئیس مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، پس ارائه گزارش مدیران، از فعالیت های صورت گرفته در معاونت فرهنگی و ارتباطات تشکر کرد و گفت:

کارهای خوبی در این معاونت صورت گرفته و امیدواریم طرح های در حال اجرا نیز با موفقیت به ثمر برسد.

ایشان در خصوص فعالیت های رسانه ای تاکید کردند: ظرفیت های علمی و اخلاقی دارالحدیث برای برنامه های رسانه ای فراهم است و باید در این راستا مشارکت بیشتری صورت گیرد.

آیت الله ری شهری، افزودند: برای پیشبرد اهداف معاونت فرهنگی و ارتباطات، پیشنهادات به صورت مکتوب ارائه شود تا در شورای مدیران بررسی شود.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمين دكتر «محمد تقي سبحانی نيا»، بهمن ماه سال ۱۳۹۰ طی حکمی از سوی ریاست مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث به مدت ۲ سال به سمت معاونت فرهنگی و ارتباطات، منصوب شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :