تاريخ : چهارشنبه 1392/2/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 27584
کشیش کاتولیک: جدیت در نحوه کارکرد دارالحدیث الهام بخش است

کشیش کاتولیک: جدیت در نحوه کارکرد دارالحدیث الهام بخش است

فیلیکس جی پی اری کشیش کاتولیک اهل کشور زامبیا، پس از آشنایی با فعالیت های دارالحدیث گفت: جدیت در نحوه کارکرد در عرصه قران و حدیث و تلاش هایی که برای ساماندهی آن صورت گرفته برای من الهام بخش است.

فیلیکس جی پی اری کشیش کاتولیک اهل کشور زامبیا، پس از آشنایی با فعالیت های دارالحدیث گفت: جدیت در نحوه کارکرد در عرصه  قران و حدیث و تلاش هایی که برای ساماندهی آن صورت گرفته برای من الهام بخش است.

به گزارش پايگاه حديث نت،  فیلیکس جی پی اری پیش از ظهر چهارشنبه ۴ اردیبهشت، ضمن بازدید از بخشهای مختلف مؤسسه دارالحدیث با مدیر امور بین اللمل مؤسسه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام حسین پور، ضمن معرفی فعالیت های علمی دارالحدیث، به تشریح دو کتاب حکمت نامه کودک و حکمت نامه مسیح(ع) به زبان انگلیسی پرداخت.

وی خبر از فروش اینترنتی آثار دارالحدیث به صورت پی دی اف داد و افزود: در آينده نزديك علاقه مندان به آثار علوم حدیث می توانند در سراسر جهان از طریق دستیابی به فایل پی دی اف نشریات دارالحدیث، مطالب آن را استفاده کنند.

گفتنی است، فیلیکس جی پی اری به مدت ۶ سال در کلیسایی در رم، به فراگیری دروس دینی مشغول بوده و در کنار تحصیل علوم اسلامی و زبان عربی را نیز فرا گرفته است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :