تاريخ : یکشنبه 1392/2/29 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 27642
جشنواره حضرت عبدالعظیم(ع)، می بایست اثر بخش و برای کودکان و نوجوانان مفید باشد

جشنواره حضرت عبدالعظیم(ع)، می بایست اثر بخش و برای کودکان و نوجوانان مفید باشد

آیت الله محمدی ری شهری، در دیدار جمعی از مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از دست اندرکاران اعضای جشنواره حضرت عبدالعظیم علیه السلام گفت: برگزاری جشنواره حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، در اصل، کار مبارک و پسندیده ای است، و اهمیت اش نیز به این است که باید سازو کاری برای آن فراهم شود که در سال های بعد نیز تداوم داشته باشد.

وی افزود: باید نقاط قوت و نقاط ضعف نخستین جشنواره که سال گذشته برگزار شد، ارزیابی شود و از اقداماتی که تناسبی با شان حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام ندارد، پرهیز شود.
آیت الله محمدی ری شهری گفت: ممکن است برخی کارها در جای دیگر خوب باشد، اما تناسبی با شان و فضای حرم مطهر و حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام نداشته باشد و از سوی دیگر باید ملاحظات و حساسیت لازم را در خصوص هزینه هایی که از بودجه بیت المال صورت می گیرد، داشته باشیم که کارها بهتر از گذشته، صورت گیرد و هزینه ها با بهره های فرهنگی تناسب داشته باشد.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام گفت: می بایست در جشنواره حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام محورهای اصلی که در این جشنواره قرار است در خصوص آن کار شود، با نظارت جدی و مستمر شورای عالی فرهنگی آستان مقدس انجام شود.
وی گفت: این جشنواره می بایست در حد و اندازه خودش پر رنگ و اثر بخش و قابل استفاده برای اقشار مختلف خصوصا برای کودکان و نوجوانان باشد.
در ابتدای دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اداره فرهنگ و ارشاد شهرری ارائه شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :