تاريخ : دوشنبه 1392/6/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 28045
مجوز انتشار دو نشریه جدید صادر شد

مجوز انتشار دو نشریه جدید صادر شد

مجوز نشریه الکترونیکی «کتاب و سنّت» و دو فصلنامه «کلام اهل بیت علیهم السلام»، از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

به گزارش پایگاه حدیث نت، گسترش فرهنگ اهل­بیت علیهم­السلام و پاسداری از میراث فکری شیعه در شاخه­های گوناگون دانش کلام و معارف نظری، از اهداف مؤسسه علمی فرهنگی دار­الحدیث است.

توسعه و گسترش پژوهش در زمينه هاي مرتبط به کلام اهل بیت علیهم اسلام ( با تاکید بر پژوهش‌های حدیث) از اهداف دیگری است که مؤسسه دارالحدیث به آن پرداخته است.

دو فصلنامه «کلام اهل بیت علیهم السلام»، با رویکرد علمی ـ پژوهشی در زمینه علوم انسانی(الهیات و معارف اسلامی) به صاحب امتیازی مؤسسه دارالحدیث و مدیر مسؤلی محمد محمدی ری شهری به زودی منتشر می شود.

مجوّز انتشار نشریه الکترونیکی «کتاب و سنّت» نیز با هدف ایجاد بستر مناسب برای رشد و ارتقای مقالات پژوهشی و دانشجویی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

درخواست مجوز این نشریه از سوی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از سال گذشته پیگیری شده است.

گفتنی است رویکرد این نشریه سطح علمی ـ ترویجی است و مراحل قانونی درخواست رتبه از وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری در حال پیگیری است.

گفتنی است، مقالات شماره اول نشریه در حال ارزیابی است و شمار اول آن به زودی به مدیر مسؤلی هادی صادقی و سردبیری سید رسول رضوی در فضای مجازی منتشر می شود.

علاقه‌مندان به عرصه فعالیت‌های پژوهشی می‌توانند با اعلام فراخوان از سوی نشریه، آثار علمی و پژوهشی خود را ارسال کرده و در صورت برخوردار بودن از ضوابط مقالات علمی و کسب امتیازهای لازم، از شرایط نشر الکترونیکی مقالات بهره‌مند شوند.

برای ارتباط با کارشناس نشریه الکترونیکی می‌توانید یکشنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۳۰ و دوشنبه‌ها ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰ از شماره تلفن ۵۱۲۹۲۳۵۳ یا شناسه یاهوk.nashriyehadithاستفاده نمایید.

لازم به ذکر است، پیش از این، فصلنامه علمی ـ پژوهشی علوم حدیث و حدیث اندیشه نیز در کارنامه انتشارات نشریات مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :