تاريخ : دوشنبه 1392/8/13 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 28318
همایش بزرگداشت مرحوم استاد علی‌اکبر غفاری برگزار می‌شود

همایش بزرگداشت مرحوم استاد علی‌اکبر غفاری برگزار می‌شود

مدیر روابط‌عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث از برگزاری همایش بزرگداشت مرحوم استاد علی‌اکبر غفاری در آبان ماه سال جاری خبر داد.

محسن حاجی‌رضایی مدیر روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در گفتگو با پایگاه حدیث نت، از برگزاری همایش بزرگداشت مرحوم استاد علی‌اکبر غفاری خبر داد و گفت: این همایش در ساعت 10 تا 12 روز سه‌شنبه 14 آبان ماه در تالار شیخ مفید (ره) برگزار می‌شود.
وی گفت: این همایش در آستانه نهمین سالگرد رحلت این محقق و پژوهشگر قرآن و حدیث و با همکاری فرهنگسرای ولا و اداره‌های اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار می‌شود.
مدیر روابط‌عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث هدف از برگزاری این همایش را آشنایی دانشجویان، طلاب و پژوهشگران علوم و معارف اهل بیت(ع) با مرحوم استاد علی‌اکبر غفاری و تلاش‌هایی که در عرصه احیای میراث حدیث شیعه متحمل شدند.
حاجی‌رضایی ادامه داد: در این همایش حجت‌‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌راد از استادان برجسته به معرفی استاد و آثار وی می‌پردازد و بهراد جعفری نیز که 15 سال نزد مرحوم غفاری تلمذ کرده است به بیان خاطرات و شرح حال مرحوم استاد غفاری می‌پردازد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز همایش بزرگداشت مرحوم علامه علی دوانی نیز توسط پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند به شهرری، جنب حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث، پردیس تهران، تالار همایش شیخ مفید(ره) مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :