تاريخ : یکشنبه 1392/8/19 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 28365
مجموعه کتاب‌ «رستاخیز کربلا» ویژه خانواده‌ها

مجموعه کتاب‌ «رستاخیز کربلا» ویژه خانواده‌ها

مجموعه هفت جلدی «رستاخیز کربلا» ویژه اعضای خانواده، با زبانی ساده نگاشته شده و در قالبی هنری توسط مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث منتشر شده است.

پایگاه حدیث نت، مدیر تولید مجموعه «رستاخیز کربلا» درباره منابع مورد استفاده در نگارش این هفت کتاب گفت: پیش از این مؤسسه دارالحدیث «دانشنامه 14 جلدی امام حسین علیه السلام» را ویژه مخاطبان خاص و پژوهشگران تاریخ اسلام منتشر کرده است. ما با اتکا به اعتبار و استحکام روایات این دانشنامه، موضوع زندگی و سیره حضرت اباعبدالله علیه السلام و نهضت عاشورا را با زبانی همه‌فهم ویژه مخاطبان عمومی تألیف کردیم.

 

 

پورنجاتی ضمن بیان موضوعات هفت‌گانه مجموعه «رستاخیز کربلا» گفت: کتاب «سلام او»، ترجمه‌ای تازه و شیوا از زیارت ناحیه مقدسه، کتاب «تا عاشورا» با موضوع سیر حوادث از ورود امام حسین(ع) به کربلا تا شب عاشورا، کتاب «روز عاشورا» شامل سیر مقتل و حوادث سحرگاه تا ظهر عاشورا، کتاب «عصر عاشورا» شامل اتفاقات مربوط به پس از شهادت امام حسین(ع) و یارانشان است.

رستاخیز کربلا

وی از «عطر گل سرخ» به عنوان کتاب تصویری ویژه کودکان نام برد و افزود: کتاب «پای سخن محبوب دل‌ها» چهل حدیث از امام حسین(ع) و کتاب «ریحانه‌های دشت خون» داستانک‌هایی از حضور زنان در نهضت عاشوراست.

پورنجاتی ادامه داد: در تألیف آثار، تلاش شده تا از نویسندگان با تجربه و خوب کشور دعوت به همکاری شود که از آن جمله می‌توان به ترجمه زیارت ناحیه مقدسه به قلم حجت‌الاسلام محمدرضا زائری و نگارش کتاب کودک به قلم حجت‌الاسلام سیدمحمد مهاجرانی اشاره کرد.

رستاخیز کربلا

منظور سهولت استفاده از مجموعه «رستاخیز کربلا» برای ذاکران و مداحان و نیز مبلغان و سخنرانان، کتاب‌ها در قطع جیبی چاپ شده است.

سازمان انتشارات دارالحدیث که تهیه و تولید مجموعه «رستاخیز کربلا» را بر عهده داشته است، اظهار امیدواری کرده است این مجموعه، سنت مقتل‌خوانی از روی کتاب و بر اساس متن‌های معتبرتر ـ که مورد تأکید رهبر انقلاب است ـ بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رستاخیز کربلا

علاقه‌مندان برای تهیه این مجموعه می‌توانند با شماره تلفن‌های 02517740523 و 0251774054 تماس بگیرند.

بهای این مجموعه کاربردی 14 هزار تومان اعلام شده است که با توجه به گرانی‌های اخیر کاغذ و سیر تصاعدی قیمت کتاب، به نظر می‌رسد این رقم برای 7 جلد کتاب بسیار مناسب است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :