تاريخ : یکشنبه 1392/9/3 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 28430
نرم‌افزار شهادت‌نامه امام حسین (ع) بیش از 20 هزار بار، دانلود شد

نرم‌افزار شهادت‌نامه امام حسین (ع) بیش از 20 هزار بار، دانلود شد

مدیرکل فناوری اطلاعات موسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث از ذخیره نرم‌افزار شهادت‌نامه امام حسین (ع) بیش از 20 هزار بار در یک هفته، توسط کاربران اینترنتی خبر داد.

علیرضا سرمدی امروز در گفت‌وگو با پایگاه حدیث نت، اظهار داشت: این برنامه برگرفته از گزیده شهادت‌نامه امام حسین (ع) تالیف آیت‌الله ری‌شهری بوده که به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار ‌گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار شامل پیشگویی درباره شهادت، ‌خودداری از بیعت با یزید،‌ از مدینه تا مکه، از مکه تا کربلا، محاصره امام، شهادت یاران، شهادت فرزندان امام حسین (ع) و شهادت سیدالشهدا (ع) است.‌
مدیرکل فناوری اطلاعات موسسه دارالحدیث عنوان کرد: پس از شهادت، حرکت اسرا از کربلا تا کوفه و شام تا مدینه، فرجام قاتلان، اهمیت عزاداری و گریه، آداب روز عاشورا و زیارت ناحیه مقدسه و ... از دیگر موضوعات این نرم‌افزار است.
وی تصریح کرد: این نسخه از نرم‌افزار مخصوص سیستم عامل اندروید ۲ به بالا بوده و به صورت رایگان قابل دانلود است و علاقه‌مندان برای استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند به نشانیwww.hadithsoft.comمراجعه کنند.
سرمدی یادآور شد: مراقبات ماه رمضان، جوشن کبیر، ادعیه رمضان، آینه یادها و میزان الحکمه از نرم‌افزارهای دیگری است که در این پایگاه قابل دسترس است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :