تاريخ : دوشنبه 1392/10/23 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 28577
نسخه الکترونیکی نشریه محدث شماره 51 منتشر شد

نسخه الکترونیکی نشریه محدث شماره 51 منتشر شد

سردبیر نشریه محدث، از انتشار شماره 51 این نشریه (به طور آزمایشی) به شیوه نسخه الکترونیکی خبر داد.

مهدی عباسی، در گفتگو با پایگاه حدیث نت، اظهار داشت: هدف از انتشار نشریه محدث، آگاه کردن پژوهشگران، دانشجویان، کارکنان و عموم مردم از عملکرد و پیشرفت های مؤسسه دارالحدیث همچنین اطلاع رسانی از اهداف کوتاه مدت و بلندمدت مؤسسه است.
به گفته وی، قرار است این نشریه خبری از شماره جدید خود یعنی شماره ۵۱ به شیوه الکترونیکی منتشر شود تا اخبار مهم مؤسسه دارالحدیث، انتشارات و آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در قالب جدید و از طریق اینترنت، به مخاطبان عرضه شود.
سردبیر نشریه محدث، افزود: انتشار منظم و ماهانه در شیوه الکترونیکی از دیگر ویژگی های آن است، تا ضمن صرفه جویی در هزینه ها، اخبار به روز در اختیار مخاطبان قرار گیرد.
عباسی خاطر نشان کرد: با پیشنهادی که از سوی روابط عمومی مؤسسه به ریاست محترم مؤسسه داده شد، مقرر شد، شیوه جدید انتشار نشریه در دستور کار قرار گیرد.
وی تصریح کرد: جذابیت های محصول جدید در قالب بندی، صفحه آرایی و رنگ بندی با کیفیت بالایی تدوین شده تا مخاطب از مطالعه نشریه احساس خستگی نکند.
سردبیر نشریه محدث ابراز داشت: جایگاه نشریه محدث به عنوان مرجع اخبار مؤسسه دارالحدیث محل رجوع مخاطبان اعم از پژوهشگران، دانشجویان،کارشناسان تاریخ و عموم مردم است و در پایان هر سال از مجموع شمارگان چاپ شده سالنامه کل اخبار دارالحدیث در مراکز تاریخی کشور ثبت می شود.
عباسی با اشاره به دسترسی مخاطبان به نشریه الکترونیکی محدث گفت: از طریق دو سایت مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث به نشانی www.darolhadith.org وwww.hadith.net با فورمت پی دی اف و در آینده نزدیک در قالب روزنامه آنلاین این نشریه در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
وی افزود: ترجمه نشریه به زبان های عربی و انگلیسی در دستور کار است تا ارتباطات اطلاع رسانی از این طریق با مجامع بین المللی فراهم شود.
سردبیر نشریه محدث یادآور شد: در تهیه این نشریه به مدیر مسؤلی محمد تقی سبحانی نیا، روح الله مهپور دبیر اخبار، رضا توکلی طراح و صفحه آرا، محمد صالح یگانه و محمد غفاری خبرنگار و مجید صحاف به عنوان ناظر مشارکت دارند.

برای دریافت فایل الکترونیکی شماره ۵۱ نشریه خبری محدثکلیککنید

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :