تاريخ : پنج شنبه 1392/10/26 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 28588
پایگاه اطلاع‌رسانی شهر حدیث به‌روزرسانی شد

پایگاه اطلاع‌رسانی شهر حدیث به‌روزرسانی شد

مدیر امور نرم‌افزاری موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث از به‌روزرسانی پایگاه شهر حدیث این مؤسسه خبر داد.

علی اخباری امروز در گفت‌وگو با پایگاه حدیث نت، به ویرایش جدید پایگاه اطلاع‌رسانی شهر حدیث اشاره کرد و اظهار داشت: در ویرایش جدید و به‌روزرسانی تکمیل و ارتقای نسخه عربی سایت به آدرسwww.hadithcity.com/arصورت گرفته است.
وی با اشاره به امکانات پایگاه اطلاع‌رسانی شهر حدیث گفت: افزودن سئوالات تصادفی، پربازدیدترین سوالات حدیثی، آخرین موضوعات بازدید شده، امکان جابه‌جایی بین موضوعات مختلف، امکان جابه‌جایی بین سوالات مختلف، بهینه‌سازی نمایش و سرعت سایت از جمله امکاناتی است که در نسخه جدید این پایگاه لحاظ شده است.
مدیر امور نرم‌افزاری موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث به پایگاه اطلاع‌رسانی شهر حدیث اشاره کرد و افزود: این موسسه با توجه به ضرورت رویکردهای متنوع در نشر معارف اهل بیت(ع) و ارائه آنها در قالب‌های نوین و کاربردی و عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری در تبیین وظایف مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برای نشر و همگانی کردن امر حدیث راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پایگاه طرحی نو در ارائه احادیث نورانی اهل بیت(ع) بوده و طراحان پایگاه تلاش کرده‌اند تا این احادیث را در قالب شهری مجازی معرفی کنند.

اخباری یادآور شد: این پایگاه اطلاع‌رسانی دارای مراکز مختلف متناسب با موضوعات حدیثی است و هر یک از این مراکز به بخش‌هایی تقسیم شده است که می‌توان با ورود به آنها به مجموعه‌ای از احادیث مرتبط با آن رسید.

وی با بیان اینکه برای کاربران امکان اظهار نظر یا نقد و بررسی هر حدیث پیش‌بینی شده است، گفت: امکان بحث و طرح شبهات و پاسخ به آنها در این پایگاه فراهم شده و ارائه نظرات پیرامون احادیث و پاسخ کاربران دیگر فضای بحث و مناظره درباره هر حدیث را به وجود می‌آورد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :