تاريخ : شنبه 1392/10/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 28597
ثبت نام بیش از یک هزار نفر در دوره آموزشی متاریدینگ

ثبت نام بیش از یک هزار نفر در دوره آموزشی متاریدینگ

مسؤول برگزاری دوره، از ثبت نام 1190 نفر از اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و دانشجویان، در طرح فراخواندن حافظه (متاریدینگ) خبر داد.

حجت الاسلام بهروز حسین پور روز شنبه در گفت و گو با پایگاه حدیث نت، افزود: در دوره «فراخواندن» یا متاریدینگ پیشرفته، زمان مطالعه مذکور کاهش پیدا می‌کند و بر این اساس، دوره آموزشی فراخواندن(متاریدینگ) زمینه لازم را برای ایجاد دانش تراکمی و بهبود وضعیت علمی کشور نیز فراهم می‌کند.
وی در خصوص برگزاری دوره آموزشی فراخواندن در موسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث گفت: این روش راهبردی، با تدریس «دکتر حسن فراهانی» مبدع و مدرس این شیوه در جهت افزایش ظرفیت حافظه با فعال کردن سمت راست مغز، نابغه پروری و تسریع مطالعات به صورت عمقی است که در ۱۷ جلسه در حال برگزاری است.
حجت الاسلام حسین پور اضافه کرد: جلسه آموزش از روز ۲۱ دی ماه، تشکیل شده و این جلسات در دو ساعت مجزا ۱۳ الی ۱۵ و ۱۵ الی ۱۷ ویژه خواهران و برادران در تالار علامه مجلسی پذیرای ثبت نام کنندگان است.
وی گفت: یکی از مباحث مهم مطرح شده در کلاس ها حفظ نقطه ای قرآن است که با این روش می توان در طول یک تا چهار ماه قرآن کریم را حفظ کرد و ما امیدواریم دانشجویان با این شیوه به ابزار کافی برای حفظ قرآن و حدیث مجهز شوند.
گفتنی است، جلسه دوم آموزش فراخواندن بعدازظهر امروز در سالن(علامه مجلسی) همایش های مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث در حال برگزاری است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :