تاريخ : پنج شنبه 1392/11/3 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 28626
نعمت خدمت به قرآن و حدیث با هیچ نعمتی قابل مقایسه نیست

نعمت خدمت به قرآن و حدیث با هیچ نعمتی قابل مقایسه نیست

آیت الله ری شهری در جمع کارمندان مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث گفتند: ارتباط ما با قرآن و حدیث، افتخار بزرگی است و به واسطه این کار ارزنده شکرگزار خدا باشیم که ما را خدمتگزار قرآن و حدیث قرار داده است.

به گزارش پایگاه حدیث نت، رئیس مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، پیش از ظهر چهار شنبه ۲ بهمن ماه، در جمع دست اندرکاران و کارکنان مؤسسه، سخن خود را با ذکر یک حدیث از امام جعفر صادق(ع) آغاز کردند و اظهار داشتند: این حدیث باید برای ما سرلوحه عمل باشد، امام صادق (علیه السلام) به يکي از يارانشان ‏فرمودند: «یا شَقرانِى اَنَّ الحسن مِن کُلِّ اَحَدٍ حَسَنٌ وَ اِنّه مِنکَ اَحسَن لِمکانِک مِنّا، وَ اَنَّ القبیح مِن کُلٍّ اَحَدٍ قبیحٌ وَ اِنّه مِنکَ اقبح؛»
«اي شقراني! نيکويي از هرکسي که صادر شود نيکو است ولي از تو بهتر است‏ چون به ما نسبت دارى (و شیعه ما هستى) و زشتي از هر کس زشت و قبيح است ولي همان قبيح اگر از تو سر زند زشت‏تر است. به دليل [انتساب] جايگاهت نسبت‏ به ما.»
ایشان در ادامه به اهمیت برگزاری جلسات بین مدیران و کارکنان مؤسسه پرداختند و گفتند: طرح پیشنهادات زمینه برنامه ریزی دقیق تر را فراهم می کند و در صورت وجود مشکل، مدیران آن را بررسی و برطرف می کنند.
آیت الله ری شهری، در ادامه خواستار تسریع اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در مؤسسه دارالحدیث شدند.
گفتنی است، پیش از سخنرانی ریاست مؤسسه، کارمندان، پرسش های خود را به صورت کتبی و شفاهی مطرح کردند.
حجت الاسلام والمسلمین برنجکار مشاور عالی رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث و آقای آخوندزاده مدیر امور مالی و اداری مؤسسه به پرسش های حاضران پاسخ دادند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :