تاريخ : شنبه 1392/11/26 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 29741
انتشار نسخه الکترونیکی "میزان الحکمه"

انتشار نسخه الکترونیکی "میزان الحکمه"

پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، کتاب ۱۴ جلدی «میزان الحکمه» را بر روی خروجی خود قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، در ایام بزرگداشت میلاد محدث والامقام حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، کتب میزان الحکمه (۱۴ جلدی) و حکمت‎نامه حضرت عبدالعظیم(ع) را بر روی پایگاه اطلاع‎رسانی خود قرار داد.

این اقدام ارزشمند که به همت مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث قم صورت پذیرفته به دو زبان عربی و فارسی است و در قالب HTML  بر روی سایت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، قرار گرفته است.

میزان الحکمه، دانشنامه حدیثی است که به کوشش آیت الله محمدی ری شهری گردآوری شده است. این مجموعه مقدمه طرح بزرگی است که در آن تمامی روایات مرتبط با مسائل فکری، اخلاقی و اجتماعی از منابع مختلف حدیثی شیعه و اهل سنت استخراج شده و ذیل موضوعات مشخص در مجموعه بزرگی به نام موسوعه میزان الحکمه عرضه می شود.

حکمت نامه نیز، شامل شناخت نامه حضرت عبدالعظیم علیه السلام و یکصد حکمت از سخنان حکیمانه ای است که بی واسطه یا باواسطه، توسط آن حضرت از اهل بیت علیهم السلام، روایت شده است.

علاقه مندان می توانند برای دریافت این کتب به پایگاه اطلاع‎رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‎السلام به مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :