تاريخ : پنج شنبه 1392/12/8 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 29823
دیدار تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و امام جمعه شهرری باحجج اسلام موسوی همدانی و زمانی

دیدار تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و امام جمعه شهرری باحجج اسلام موسوی همدانی و زمانی

در جهت تحقق سنت حسنه عیادت بیماران و دید و بازدید علماء، آیت الله محمدی ری شهری و حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری در روز دوشنبه 5/12/92 در منزل حجت الاسلام و المسلمین موسوی همدانی از علمای عامل و روحانیون محبوب شهر که در بستر بیماری می باشند حضور یافته و از ایشان عیادت کردند.

به گزارش پایگاه حدیث نت به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام آیت الله ری شهری از خدمات ایشان در سمت امام جماعت مسجد ابراهیم خلیل در شهرری که با دعوت از علما و مبلغین مشهور از جمله مقام معظم رهبری در قبل از انقلاب این مسجد را به پایگاهی برای ترویج اسلام و انقلاب تبدیل کرده بود قدردانی کردند و در پایان برای سلامت و شفای کامل ایشان دعا کردند.
پس از این دیدار تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به اتفاق همراهان در منزل حجت الاسلام و المسلمین زمانی حضور یافت. ایشان از علما و روحانیون محبوب شهرری می باشند که از حدود 50 سال قبل در مسجد باقرالعلوم (سرتخت) به ارشاد و هدایت مردم اشتغال دارند، ساده زیستی و تواضع حجت الاسلام زمانی و دلسوزی ایشان در حرکتی خودجوش قبل از انقلاب نسبت به اعزام روحانی و مبلغ به روستاها از جمله ویژگی هایی بود که مورد تقدیر آیت الله ری شهری قرار گرفت.
در این دیدارها حجت الاسلام و المسلمین تقدیری مسئول حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) و حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده مسئول مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرری نیز حضور داشتند و به رسم یادبود و تکریم هدایایی از طرف میهمانان تقدیم علمای مذکور گردید.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :