تاريخ : یکشنبه 1392/12/11 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 29838
کتاب های جدید چاپ اردن و عربستان به نمایش درآمد

کتاب های جدید چاپ اردن و عربستان به نمایش درآمد

نمایشگاه کتابخانه تخصصی علوم حدیث، میزبان آخرین آثار به چاپ رسیده با موضوع های «حدیث، کلام، فقه .....»، منتشر شده از سوی ناشران کشورهای مختلف اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین «هوشمند»، مدیر کتابخانه تخصصی علوم حدیث با بیان این مطلب اظهار داشت: این نمایشگاه دومین نمایشگاه کتاب در سال جاری است و کتاب ها از نمایشگاه های کشور عربستان و اردن تهیه شده و در مخزن کتابخانه به نمایش درآمده است.
وی افزود: بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در ۹۰۰ جلد در قالب سرگذشت نامه ها، کلام، فقه و اصول وموضوعات مورد نیاز پژوهشکده ها و دانشگاه علوم حدیث را در برگرفته است.
حجت الاسلام هوشمند با بیان اینکه این نمایشگاه هر شش ماه یکبار برگزار می شود، از علاقه مندان و محققانی که پژوهش های حدیثی در عرصه جهان اسلام را رصد می کنند، دعوت کرد تا از این نمایشگاه بازدید نمایند.
مدیر کتابخانه تخصصی علوم حدیث بیان داشت: این نمایشگاه تا ۱۵ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ در مخزن کتاب خانه مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث برای بازدید علاقه مندان برقرار است.
گفتنی است، کتابخانه تخصصی علوم حدیث دارای ۵۰ هزار جلد کتاب چاپی و سنگی، ۴۰۰ نسخه خطی، ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه عکسی ویک هزار و ۲۰۰ پایان نامه حدیثی و ۱۵۰ عنوان نشریه است.
لازم به ذکر است، تهیه این آثار ارزشمند حاصل زحمات بی شائبه و بی دریغ حجت الاسلام و المسلمین «معراجی» کتاب شناس و محقق علوم حدیث است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :