تاريخ : سه شنبه 1392/12/13 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 29857
دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با 100 اثر در نمايشگاه کتاب  دارالحدیث

دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با 100 اثر در نمايشگاه کتاب دارالحدیث

مدیر بازرگانی نشر انقلاب اسلامی(دفتر حفظ و نشر آثار آيت الله خامنه ای) با بيان اينکه اين دفتر با 100 اثر در نمايشگاه کتاب دارالحدیث حضور دارد تصريح کرد: دو اثر جدید روش تحلیل سیاسی و رساله آموزشی نیز ارائه می شود.

مدیر بازرگانی نشر انقلاب اسلامیدر گفت وگو با پایگاه حدیث نت، در مورد برپایی نمایشگاه آثار اين دفتر در مؤسسه دارالحدیث، افزود: «نوبهار جان و دل» با موضوع حج و فرازهايي از فرمايشات رهبردر اين مورد، سه عنوان کتاب ويژه سفر رهبري به قم و ديدار معظم له با دانشجويان، طلاب و خانواده شهدا;از آثاري است که در اختيار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: دو اثر جدید تالیف ایشان با عنوان کتاب تحلیل سیاسی و کتاب دو جلدی رساله آموزشی (احکام عبادات و احکام معاملات) در این نمایشگاه ارائه می شود.
ایشان از ارائه لوح فشرده در این نمایشگاه خبر داد و گفت: نرم افزار حديث ولايت در برگيرنده بيانات رهبر معظم انقلاب در ۲۲ سال گذشته را يکي ديگر از توليدات اين دفتر است و اين نرم افزار در اختيار محققان و علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
گفتنی است، نمایشگاه کتاب آثار رهبر انقلاب با هدف معرفی وعرضه بیش از ۱۰۰عنوان کتاب و لوح فشرده و با تخفیف ۴۰ درصدی، از روز شنبه ۱۷ اسفند در طبقه همکف مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث برگزار می شود.
این نمایشگاه تا روز پنج شنبه ۲۲ اسفند برقرار است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ از این نمایشگاه بازدید کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از آثار ارائه شده می توانید به نشانی اینترنتیbook-khamenei.irمراجعه نمایید.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :