تاريخ : چهارشنبه 1392/12/14 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 29863
نگه‌داری 300 جلد کتاب خطی در کتابخانه دارالحدیث

نگه‌داری 300 جلد کتاب خطی در کتابخانه دارالحدیث

مدیر کتابخانه تخصصی علوم حدیث موسسه دارالحدیث گفت: این کتابخانه دارای ۳۵۰ هزار جلد کتاب در قالب ۵۵ هزار عنوان، ۲ هزار و ۵۰۰پایان‌نامه حدیثی، ۸۰ عنوان مجله و ۳۰۰ جلد کتاب خطی است.

به گزارش پایگاه حدیث نت، حجت‌الاسلام مهدی هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کتابخانه تخصصی علوم حدیث اظهار کرد: همسو شدن و بهره‌مندسازی بخش‌های مختلف دانشگاه و پژوهشکده‌های وابسته برای منابع کتابی از افتخارات کتابخانه دارالحدیث است.
وی ادامه داد: این کتابخانه توانسته است در تهیه کتاب‌های مورد نیاز فعالان دانشگاه قرآن و حدیث گام‌های اساسی بردارد و در حد مطلوب رضایت مراجعه‌کنندگان را جلب کرده است.
مدیر کتابخانه تخصصی علوم حدیث موسسه دارالحدیث با اشاره به مشخصات کتابخانه گفت: این کتابخانه دارای ۳۵۰ هزار عنوان کتاب در قالب ۵۵ هزار جلد، ۲ هزار و ۵۰۰ پایان‌نامه حدیثی، ۸۰ عنوان مجله و ۳۰۰ جلد کتاب خطی از ساعت هشت تا ۲۰ خدماتی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.
وی عنوان کرد: این کتابخانه مشاوره‌هایی برای تدوین تحقیق و پایان‌نامه به مراجعه کنندگان داخلی دانشگاه قرآن و حدیث و پژوهشگاه‌ها ارائه می‌دهد.
هوشمند خاطرنشان کرد: طلاب و دانشجویانی که از سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی برای تدوین طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه به این کتابخانه مراجعه می‌کنند، می‌توانند از خدمات این کتابخانه بهره‌مند شوند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :