تاريخ : پنج شنبه 1393/5/2 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 32305
انتشار نسخه الکترونیک کتاب حکمت های رضوی/ جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی

انتشار نسخه الکترونیک کتاب حکمت های رضوی/ جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی

علاقمندان برای شرکت در چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی، که هشتم شهریورماه در البرز برگزار می شود، تا 25 مردادماه فرصت دارند نسبت به ارسال پاسخنامه های خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی،می توانند نسخه الکترونیک این کتاب را برروی سایت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان البرز مشاهده نمایند.
به گزارش واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)،علاقمندان جهت شرکت در چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی، که هشتم  شهریورماه در البرز برگزار می شود، تا ۲۵ مردادماه فرصت دارند نسبت به ارسال پاسخنامه های خود به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اقدام کنند.
کتاب خواندنی حکمت های رضوی نوشته محمد جواد مروج طبسی و ترجمه عباس پور عبادی منبع این دوره از مسابقه کتابخوانی رضوی است که توسط انتشارات معروف چاپ شده است .
هم اکنون متن این کتاب به همراه پاسخنامه آن در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز قرار دارد و علاقمندان می توانند با مراجعه به این پایگاه اطلاع رسانی نسبت به دریافت رایگان کتاب و شرکت در مسابقه کتابخوانی اقدام کنند .
اختتامیه چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی در ۸ شهریور۹۳ برگزار می شود و علاقمندان شرکت در مسابقه کتابخوانی می توانند تا ۲۵ مرداد نسبت به ارسال پاسخنامه به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنند.
هم چنین این کتاب در بخش "انتشارات" و بخش "دانلود کتاب" سایت بنیاد بین المللی امام رضا(ع) به نشانیwww.shamstoos.ir موجود می باشد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :