تاريخ : پنج شنبه 1393/6/6 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 34317
مقالات همایش حدیث رضوی در مجلات علمی پژوهشی چاپ شود

مقالات همایش حدیث رضوی در مجلات علمی پژوهشی چاپ شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: شش مقاله سفارشی برای همایش در نظر گرفته شده بود که باید فعالیتی صورت گیرد که در مجلات علمی پژوهشی چاپ شود.

به گزارش پایگاه حدیث نت، حجت الاسلام عبدالرضا ایزد پناه خدمت به ائمه اطهار(ع) و امام رضا(ع) با اعتقادات مردم ارتباط دارد اظهار کرد: بدون تردید فعالیت همه کسانی که در برپایی این جشنواره نقش دارند، نشاندهنده همت بالایی است که در این زمینه داشته اید.

وی خاطرنشان کرد: با اعتقادات درونی خود در این عرصه وارد شدید و توانستید تنگناها و مشکلات را پشت سر بگذارید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: افزایش مصاحبه ها می تواند در این زمینه موثر واقع شود و بستر مناسبی در این زمینه به وجود می آورد.

وی یادآور شد: شش مقاله سفارشی برای همایش در نظر گرفته شده بود که باید فعالیتی صورت گیرد که در مجلات علمی پژوهشی چاپ شود.

گفتنی است، دومین همایش ملی حدیث رضوی از مجموعه برنامه های جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که در ایام دهه کرامت با هماهنگی و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و موسسه دارالحدیث با موضوع تاثیر زمان بر صدور احادیث رضوی در قم برگزار می‌شود.

افتتاحیه جشن های دهه کرامت و همچنین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در حرم مطهر آن بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :