تاريخ : پنج شنبه 1393/8/22 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 36953
اخلاص اساس نورانیت باطنی است

اخلاص اساس نورانیت باطنی است

این یک انگیزه بسیار مقدس است که در وجود شما نهاده شده و امیدوارم زمینه ساز آینده روشن برای شما باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث به نقل از روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث؛ وی صبح امروز دوشنبه ۱۹ آبان ماه در دیدار دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۳ طی سخنانی گفت: شما دانشجویان که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کرده اید، انگیزه خاصی برای آشنایی با کلام اهل بیت(علیهم السلام) داشته اید.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در ادامه سخنان خود افزود: این یک انگیزه بسیار مقدس است که در وجود شما نهاده شده و امیدوارم زمینه ساز آینده روشن برای شما باشد. رییس دانشگاه قرآن و حدیث، داشتن اخلاص را مهمترین عامل برای تقویت انگیزه دانست و تصریح کرد: انگیزه باید در مسیر رسیدن به هدف تقویت شود.

آیت الله ری شهری با بیان اینکه امروزه هجمه ها و شبهات در جهان علیه ما زیاد شده اظهار کرد: در جهان امروزی و به خصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برپایه ولایت فقیه، هجمه ها و شبهات علیه ما زیاد تر شده و می خواهند اساس و پایه های جمهوری اسلامی را سست کنند.

وی در ادامه سخنان خود از دانشجویان خواست تلاش کنند با نوشتن پایان نامه های کاربردی و مناسب بتوانند به این شبهات پاسخ دهند. تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه تلاش های شما در صورتی ثمر می دهد که نورانیت باطنی داشته باشید گفت: اساس نورانیت باطنی اخلاص است.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در بخش پایانی سخنان خود، قرآن و احادیث اهل بیت علیهم السلام را زنده توصیف کرد و در ادامه افزود: نورانیت باعث می شود مطالب بیشتری از قرآن و احادیث نصیب انسان شود. خاطر نشان می شود

پیش از سخنان حضرت آیت الله ری شهری، رییس دانشگاه قرآن و حدیث، حجت الاسلام و المسلمین قائمی رییس پردیس تهران ضمن معرفی جمع حاضر گزارشی از فعالیت پردیس تهران ارائه کرد و در ادامه برخی از دانشجویان نیز در فضایی صمیمی به بیان نظرات و دیدگاه های خود در رابطه با مسایل این مجموعه آموزشی پرداختند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :