تاريخ : شنبه 1387/8/25 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 3751
نشست علامه طباطبایی و حدیث  برگزار شد

نشست علامه طباطبایی و حدیث برگزار شد

راوی: نشست علامه طباطبایی و حدیث پنج شنبه بیست و سوم آبان ماه با حضور جمعی از اندیشمندان و دانشجویان در تالار پژوهش موسسه علمی _ فرهنگی دارالحدیث برگزار شد.

به گزارش راوی: در این نشست که با حضور حجة الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ،تنی چند از اساتید حوزه و طلاب و دانشجویان دانشکده علوم حدیث برگزار شد ، حجة الاسلام و المسلمین عبدالهادی مسعودی معاون پژوهشی موسسه علمی _ فرهنگی دارالحدیث به تشریح مقامات علامه طباطبایی پرداخت و تصریح کرد :

علامه طباطبایی ترجمان حکیمانه سنت بود و قلب خویش را آینه الهام الهی نموده بود . علامه طباطبایی روح خوبش را به قران سپرده بود و سر بر آستان اهل بیت ساییده بود و امید است از کتاب شریف وی «تفسیر المیزان» استفاده نماییم .
در ادامه این نشست حجة الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی از شاگردان علامه طباطبایی ضمن ابراز خرسندی از برپایی این نشست توسط موسسه علمی _ فرهنگی دارالحدیث گفت :

من به دلیل حضور افتخار برانگیز بیست ساله نزد استاد علامه طباطبایی از فضائل این شخصیت بزرگوار در باب حدیث و تفسیر بهره برده ام .
وی با اشاره به کرامات علامه طباطبایی تصریح کرد : می توان گفت شیوه تدریس مرحوم علامه طباطبایی و اخلاق ایشان بی نظیر بود .
وی افزود : جان علامه طباطبایی شیفته اخلاق و روایات اهل بیت بود .

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :