تاريخ : سه شنبه 1393/11/14 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 38740
مسابقه کتابخوانی با محوریت سبک زندگی رضوی

مسابقه کتابخوانی با محوریت سبک زندگی رضوی

آغاز برگزاری مسابقه «حریم خورشید» با محوریت سبک زندگی رضوی : این مسابقه توسط بنیاد امام رضا(ع) به صورت ماهانه برگزار می‌شود و در هر ماه به ۸ برگزیده هزینه سفر زیارتی به مشهد، شیراز و قم اهدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید جواد جعفری، مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع)،با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ «حریم خورشید» اظهار کرد: این مسابقه در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری با محوریت سبک زندگی با الهام از آموزه‌های رضوی طراحی شده است. وی با اشاره به اینکه بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ترویج فرهنگ رضوی را سرلوحه اهداف خود قرار داده است، افزود:
این بنیاد مسئولیت برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را در ۳۱ استان کشور و ۲۰۰ نقطه از جهان عهده‌دار است و این مسابقه نیز با هدف اشاعه فرهنگ رضوی برگزار خواهد شد.
جعفری با بیان اینکه شرکت در مسابقه «حریم خورشید» برای همگان آزاد و جوایز آن کمک‌هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس، قم و شیراز است، افزود:
این مسابقه به یمن نام مبارک امام هشتم(ع) در هر دوره دارای هشت جایزه خواهد بود که جایزه نفر اول هزینه سفر به مشهد مقدس برای فرد برگزیده و دو نفر از اعضای خانواده جمعا به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. جایزه هفت نفر دیگر کم‌هزینه سفر زیارتی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای هر فرد است.
وی افزود: اولین دوره مسابقه حریم خورشید، هشتم دی ماه جاری آغاز و بیست و پنجم این ماه به پایان می‌رسد و پس از این تاریخ، سیستم اجازه ثبت‌نام به شرکت‌کنندگان را نخواهد داد. نتایج هر دوره از مسابقه، ۲۸ همان ماه از طریق وبگاه شمس توس به نشانیwww.shamstoos.irاعلام می‌شود. دبیر جشنواره امام رضا(ع) اضافه کرد: سؤالات هر دوره از مسابقه از یک کتاب مرتبط با امام رضا(ع) مطرح می‌شود
و برای دسترسی آسان شرکت‌کنندگان، منبع سؤالات به صورت فایل پی دی اف و اندرویدی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می گیرد که از طریق سایت شمس توس قابل دریافت است.
منبع نخستین دوره مسابقه نیز کتاب حکمت‌های رضوی است و پاسخ‌ها به صورت پیامکی ارسال می‌شود و نیازی به اتصال اینترنتی نیست.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :