تاريخ : شنبه 1393/11/25 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 38857
گردآوری بیش از 60 هزار جلد در کتابخانه تخصصی علوم حدیث

گردآوری بیش از 60 هزار جلد در کتابخانه تخصصی علوم حدیث

مدیر کتابخانه تخصصی علوم حدیث موسسه دارالحدیث از گردآوری بیش از 60 هزار جلد در این کتابخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه حدیث نت، به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مهدی هوشمند پیش از ظهر پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه در بازدید طلاب شهرستان دامغان از کتابخانه تخصصی علوم حدیث موسسه دارالحدیث اظهار کرد: این کتابخانه دارای ۳۶ هزار عنوان کتاب در قالب ۶۰ هزار جلد، ۲ هزار و ۷۰۰ پایان‌نامه حدیثی و قرآنی، ۹۰ عنوان مجله و ۳۰۰ جلد کتاب خطی است. وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها می‌توانند از منابع این کتابخانه استفاده کنند و به تامین اطلاعات مورد نیاز خود بپردازند.

مدیر کتابخانه تخصصی علوم حدیث موسسه دارالحدیث عنوان کرد: دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه می‌توانند از منابع موجود در این کتابخانه استفاده کنند تا بتوانند به تحقیق و پژوهشی غنی بپردازند.

وی یادآور شد: دانشجویان و پژوهشگران برای تدوین پایان‌نامه و تحقیق به کتابخانه تخصصی علوم حدیث مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند و از خدمات مورد نیاز در این زمینه بهره‌مند شوند.

۴۰ نفر از طلاب مدرسه امام صادق (ع) شهرستان دامغان برای آشنایی با فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی موسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث از دانشگاه قرآن و حدیث، مخزن کتابخانه تخصصی علوم حدیث و نمایشگاه کتاب این موسسه بازدید کردند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :