تاريخ : چهارشنبه 1393/11/29 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 38936
کارایی دعا همراه با عمل و تلاش در فرهنگ قرآن و حدیث

کارایی دعا همراه با عمل و تلاش در فرهنگ قرآن و حدیث

آیت الله محمدی ری شهری : در فرهنگ قرآن و حدیث، دعا در کنار عمل و تلاش کارایی دارد، از خدا بخواهید بهترین شیوه کسب علم را به شما عطا فرماید و خود نیز برای رسیدن به آن تلاش کنید.

به گزارش روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث، آیت الله محمدی ری شهری صبح روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه در دیدار جمعی از دانشجویان ورودی جدید  پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث طی سخنانی ورود دانشجویان را به این دانشگاه برای کسب علوم دینی و معارف حدیثی یک توفیق دانست و افزود: خداوند توفیق دهد از این فرصت بهره برداری مناسبی داشته باشید.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در ادامه افزود: مهمترین نکته این است که تلاش کنید کاری را که آغاز کرده اید، خوب و با کیفیت پیش ببرید و تلاش مسئولان دانشگاه هم این است که بهترین محیط را برای شما دانشجویان فراهم کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلاش کنید و در هر کجا که هستید بتوانید مانند چراغی فروزان، نورانیت قرآن را به دیگران منتقل کنید.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه پیشنهاد و انتقاد سازنده شما دانشجویان می تواند دانشگاه را در رسید به اهداف خود یاری دهد از دانشجویان خواست نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به مسئولین دانشگاه منتقل کنند.

این گزارش می افزاید: در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین  قائمی، رئیس پردیس تهران به معرفی جمع دانشجویان حاضر پرداخت و در ادامه تعدادی از دانشجویان نیز در فضایی صمیمانه دیدگاه ها و نظرات خود را در رابطه با مسایل دانشگاه قرآن و حدیث مطرح کردند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :