تاريخ : یکشنبه 1388/5/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 3895
بازديد رئيس «حزب الأوسط الاسلامی» سودان از مؤسسه دارالحديث

بازديد رئيس «حزب الأوسط الاسلامی» سودان از مؤسسه دارالحديث

دكتر «يوسف الكوده» رئيس «حزب الأوسط الاسلامی» سودان روز پنج شنبه دهم بهمن ماه از مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث بازديد كرد.

به گزارش راوی، رئيس «حزب الأوسط الاسلامی» سودان كه به دعوت مركز جهانی علوم اسلامی و به منظور آشنايی با شخصيت‌ها و مراكز علمی و فرهنگی ايران در كشورمان به سر می برد، ضمن حضور در پژوهشكده و دانشكدۀ علوم حديث، با «حجت الاسلام مهدوی»، معاون بين الملل مؤسسه ديدار كرد.
در آغاز ديدار، حجت الاسلام مهدوی ضمن خير مقدم به ميهمانان به‌طور مشروح به معرفی بخش‌های گوناگون مؤسسه مانند دانشكده علوم حديث، دانشكده مجازی و بخش‌های پژوهشی پرداخت.
«مهدوی» با بيان اينكه جهان اسلام در حال حاضر نيازمند اتحاد و يكپارچگی است، گفت: ما جهان اسلام را در مقابل كافران محسوب می كنيم، اما متاسفانه شاهد هستيم كفر با وجود اختلافی كه دارد در برابر اسلام متحد شده اما، دولت های اسلامی در غفلت به سر می برند.
وی با اشاره به اينكه تبليغات مسموم دشمنان افكار بعضی از علمای مسلمان را تغيير داده است، تصريح كرد: در ماجرای سلمان رشتی، ملت های مسلمان اجتماع كردند، اما بعد از مدتی اختلاف های فرقه ای بين مسلمانان شدت گرفت.
مهدوی با اشاره به اتحاد بين مسلمانان، افزود: هدف نظام جمهوری اسلامی ايران و در رأس آن مقام معظم رهبری حفظ وحدت است.
در اين نشست رئيس «حزب الأوسط الاسلامی» سودان ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در مؤسسه دارالحديث با اشاره به موضوع وحدت مسلمانان،«اتحاد» را شرط اصلی مقابله با نقشه های دشمنان عنوان كرد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :