تاريخ : یکشنبه 1388/5/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 4089
آیت الله محمدی ری شهری از سازمان صدا و سیمای مرکز قم بازدید کرد

آیت الله محمدی ری شهری از سازمان صدا و سیمای مرکز قم بازدید کرد

News

پنج شنبه 27/1/88

راوی: آیت الله محمدی ری شهری به همراه جمعی از معاونین مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث روز چهارشنبه 26 فروردین 88 از بخش های مختلف سازمان صدا و سیمای مرکز قم بازدید کرد.بازدید آیت الله محمدی ری شهری

به گزارش راوی، در این بازدید 2 ساعته «بهرام محمدی نیا» مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم ضمن ابراز خرسندی از حضور آیت الله محمدی ری شهری در سازمان صدا و سیما، بخش های مختلف این سازمان را معرفی کرد.
مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز قم به فعالیت های این سازمان در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: تاسیسات جدیدی که در مجموعه صدا و سیما تا یک ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید، امکان دریافت امواج شبکه استان را بر روی ماهواره فراهم خواهد کرد.
«محمدی نیا» با اشاره به تولید برنامه های رادیو و تلوزیون افزود: این سازمان در سال به طور میانگین 650 ساعت برنامه تولید می کند که اخبار حوزه، بخشی از تولیدات اخبار استان را در بر می گیرد.
در پایان بازدید نماز ظهر و عصر در مسجد صدا و سیما به امامت آیت الله محمدی ری شهری برگزار شد. در بین دو نماز، رییس مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث در سخنانی به فعالیت های سازمان صدا و سیما اشاره کرد و گفت: در حدیثی از امام جعفر صادق (ع) نقل شده است، که ایشان می فرمایند:«مؤمنین در قم جمع می شوند و قم معدن علم و فضل می شود و از آنجا به سراسر جهان منتشر می شود و آن نزدیک زمان ظهور قائم ما (عج) اهل بیت علیهم السلام است.
سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به فعالیت های سازمان صدا و سیمای مرکز قم تصریح کرد: این مرکز مانند مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث با هدف انتقال معارف اهل بیت علیهم السلام به جهانیان زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد سازمان صدا و سیما به شکل مناسب و پرجاذبه نقش خود را در انتقال معارف اهل بیت ادامه دهد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :