تاريخ : سه شنبه 1394/3/12 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 43246
آیت الله شبیری زنجانی: إن شاء الله عنایات حق تعالی شامل حال شما خدمتگزاران حدیث باشد

آیت الله شبیری زنجانی: إن شاء الله عنایات حق تعالی شامل حال شما خدمتگزاران حدیث باشد

آیت‌الله شبیری‌ زنجانی در دیدار مسئولان ارشد دارالحدیث: اساس دین بر مبنای قرآن و حدیث است، و إن شاء الله عنایات حق تعالی شامل حال شما خدمتگزاران حدیث باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، در این دیدار که بعدازظهر دوشنبه ۱۱ خردادماه و در آستانه میلاد خجسته حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در بیت آیت الله شبیری زنجانی برگزار شد، برخی از مسئولان ارشد مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث با حضرت آیت الله زنجانی دیدار کردند.

ایشان در ابتدای دیدار گفتند: محور دین  بر مبنای قرآن و عترت است، و إن شاء الله عنایات حق تعالی شامل حال شما خدمتگزاران حدیث باشد .

همچنین در ادامه از برخی از کارهای صورت گرفته در پژوهشکده علوم و معارف حدیث سوالاتی درباره تصحیح نسخ خطی پرسیدند که حجت الاسلام والمسلمین سیدمحدکاظم طباطبائی توضحیاتی درباره تصحیح من لا یحضره الفقیه و همچنین دیگر کتب شیخ صدوق علیه الرحمه ارائه داد.

این مرجع تقلید با ابراز خشنودی از فعالیت های صورت گرفته، کار پیشین دارالحدیث (تصحیح کافی) را بسیار عالی برشمردند و اظهار امیدواری کردند که هرچه زودتر آثار جدید منتشر شود.

در ادامه این دیدار صمیمی، برخی حاضران سوالات فقهی و حدیثی پرسیدند که معظم له به آنها پاسخ دادند، بویژه در مورد برخی نوشته های ابن ادریس و مستطرفات.

در پایان ایشان بر اهمیت  جایگاه قرآن و حدیث در زمینه معارف دینی تأکید کردند، واز روند تصحیح من لایحضره الفقیه جویا شدند و  حجت الاسلام طباطبایی اظهار امیدواری کرد این اثر در سال ۹۵ منتشر می شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :