تاريخ : دوشنبه 1394/3/25 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 43536
پایگاه اینترنتی انتشارات دارالحدیث راه اندازی شد

پایگاه اینترنتی انتشارات دارالحدیث راه اندازی شد

مدیرعامل انتشارات دارالحدیث : علاقه مندان برای اطلاع از تازه های نشر، فروشگاه اینترنتی کتاب، محصولات مؤسسه دارالحدیث و سیر مراحل چاپ کتاب به سایت http://darolhadith.ir مراجعه نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد تقی سبحانی نیا مدیرعامل انتشارات دارالحدیث در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث گفت: در گذشته بهره مندی از پایگاه اطلاع رسانی و نیز فروشگاه الکترونیکی کارآمد برای انتشارات احساس می شد، چرا که کارکرد پایگاه قبلی صرفا فروش کتاب بود در حالی که اطلاع رسانی به عنوان یک ضرورت جامعه امروز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از این رو پایگاه جدید راه اندازی شد .

معاون فرهنگی و هنری مؤسسه دارالحدیث افزود: این پایگاه علاوه بر اطلاع رسانی مناسب و روزآمد از فعالیتهای انتشاراتی این مرکز، اطلاعات مناسبی را در جهت برترین آثار، پرفروش ترین آثار و نیز مشاوره خرید کتاب به مخاطبان ارائه می نماید و تلاش کرده است که خدمات مربوط به فروش کتاب و نرم افزار را نیز به نحوه ساده و روان به کاربران و علاقمندان به معارف قرآن و حدیث عرضه نماید.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک  در نظر داریم مسابقات کتابخوانی با جوایز ارزنده در نظر بگیریم . همچنین طرحی برای اهداء جایزه به چند نفر از کسانی که بیشترین خرید اینترنتی از سایت اینترنتی انتشارات داشته باشند در پایان هر سال در نظر خواهیم گرفت که اطلاعات تکمیلی به زودی از طریق این پایگاه انجام خواهد شد .

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :