تاريخ : چهارشنبه 1394/5/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 44572
شماره 61 «محدث» منتشر شد

شماره 61 «محدث» منتشر شد

شصت و یکمین شماره ماهنامه اطلاع رسانی و فرهنگی آستان حضرت عبدالعظيم حسنی(ع) و مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث با عنوان «محدث» منتشر شد.

به گزارش پایگاه حدیث نت، این نشریه خبری از شماره ۵۱ به شیوه الکترونیکی منتشر شده تا اخبار مهم مؤسسه دارالحدیث، انتشارات و آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در قالب جدید و از طریق اینترنت، به مخاطبان عرضه شود.

در این شماره از نشریه مطالب متنوعی منتشر شده است که عناوین مهم آن عبارت است از: آغاز فصل همکاری مشترک مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، با عتبه حسینی و عتبه عباسی علیهم السلام؛ کتاب های جدید آیت الله ری شهری در نمایشگاه کتاب؛ سالگرد دیدار مجموعه دارالحدیث با رهبر انقلاب؛ رونمایی از نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران؛ بزرگداشت بیستمین سالگرد تاسیس مؤسسه دارالحدیث؛ نرم افزار حدیث اهل بیت، و میزان الحکمة روانه بازار شد.

این نشریه(اردیبهشت و خرداد ۹۴) از طریق دو سایت مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث به نشانی www.darolhadith.org و www.hadith.net با فرمت پی دی اف و در آینده نزدیک در قالب روزنامه آنلاین این نشریه در اختیار علاقه‎مندان قرار گرفته است.

گفتنی است، شماره ۶۱ به تازگی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است؛ در تهیه این نشریه به مدیر مسؤلی محمد تقی سبحانی نیا، مهدی عباسی سردبیر، روح الله مهپور دبیر اخبار، رضا توکلی طراح و صفحه آرا، مشارکت دارند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :