تاريخ : سه شنبه 1394/7/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 46077
چاپ ششم «زیارت عاشورا در نگاهی دیگر» راهی بازار کتاب شد

چاپ ششم «زیارت عاشورا در نگاهی دیگر» راهی بازار کتاب شد

کتاب «زیارت عاشورا در نگاهی دیگر» با نگاهی به مستندات تاریخی و حدیثی زیارت عاشورا که حجت‌الاسلام ابهری آن را نوشته از سوی نشر جمال برای ششمین مرتبه راهی کتاب‌فروشی‌ها شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «زیارت عاشورا در نگاهی دیگر» اثر حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری برای ششمین مرتبه از سوی نشر جمال راهی بازار کتاب شد.

این کتاب، با نگاهی به مستندات تاریخی و حدیثی زیارت عاشورا و بررسی آموزه‌های تربیتی و اعتقادی آن منتشر شده و اکنون به چاپ ششم رسیده است.

بخش قابل توجهی از معارف اعتقادی و عاشورایی شیعه، در زیارات مربوط به حضرت سیدالشهدا (ع) نهفته است. زیارت نامه‌های ماثور شهید کربلا، معراج معنوی زائران و مدرسه تربیتی سربازان ولایت به شمار می‌آیند.

کتاب «زیارت عاشورا با نگاهی دیگر» به زیارت عاشورا، تلاش کرده تا گوهرهای اعتقادی و تربیتی این زیارت گرانسنگ را به خوانندگان بنمایاند.

نویسنده کتاب، ضمن دوری از تفصیل ملال آور مباحث، به بررسی دقیق جملات زیارت پرداخته و با نثری روان، مستندات تاریخی و حدیثی زیارت را نیز ذکر کرده است. در این کتاب پیوستگی متن زیارت و آموزه‌های تربیتی و اعتقادی آن، مورد توجه ویژه بوده است.

این کتاب با قیمت ۵ هزار ۵۰۰ تومان در ۱۰۴ صفحه از سوی نشر جنال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :