تاريخ : چهارشنبه 1394/8/6 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 46191
معرفی هزار عنوان تازه های نشر آستان قدس رضوی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد

معرفی هزار عنوان تازه های نشر آستان قدس رضوی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین المللی مشهد بیش از هزار عنوان کتاب از تازه های نشر آستان قدس رضوی معرفی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، «سید احمد هاشم آبادی»نمایشگاهبین المللی کتاب را یکی از بزرگترین کانون های فرهنگی در کشور دانست و گفت: آستان قدس رضوی امسال نیز همچون سال های گذشته در این نمایشگاه حضور یافته و به عرضه کتب و محصولات فرهنگی خود می پردازد.
وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار دربخش ادارات سالن اختصاصی در اختیار آستان قدس رضوی قرار گرفته است، گفت: بیش از دو هزار عنوان کتاب شامل؛ تازه های نشر، کتاب های برتر و حائز رتبه و پر فروش ترین کتب منتشر شده توسط آستان قدس رضوی در تالارC معرفی می شود. همچنین این آستان مقدس در بخش بزرگسال در سالن فردوسی و در بخش کودک در سالن ابوسعید در معرفی فعالیت ها و دستاورد های حوزه نشر و فروش محصولات فرهنگی ارائه خدمات می کند.
هاشم آبادی افزود: معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی، بنیاد پژوهش های اسلامی، بنیاد فرهنگی رضوی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، موسسه به نشر، موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اسلامیآستان قدس رضوی، موسسه چاپ و انتشارات با محوریت روابط عمومی آستان قدس رضوی و همکاری شورای عالی فرهنگی،سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد و موسسه آفرینش های هنری در ایننمایشگاهحضور دارند.
وی افزود: علاوه بر سالن اختصاصی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، به نشر و بنیاد پژوهش های اسلامی نیز در نقاط مختلف نمایشگاه محصولات فرهنگی خود را به فروش می رسانند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی رونمایی از ۲۰ عنوان کتاب، برگزاری نشست ها و مشاوره های تخصصی در حوزه کتاب با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه و برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار با حضور نویسندگان و ناشران را از محورهای اصلی حضور آستان قدس رضوی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد ذکر کرد.
هاشم آبادی به اختصاص فضایی برای غرفه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: آستان قدس رضوی با درنظر گرفتن فضای لازم در تالارC ویژه کودکان و نوجوانان، مسابقات و بازی هایی را با محوریت کتاب و کتابخوانی برگزار می کند.
لازم به یادآوری است؛ هفدهمیننمایشگاهبین المللی کتاب مشهد از ۵ تا ۱۲ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :