تاريخ : یکشنبه 1394/8/24 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 46614
برگزاری اولین جلسه کمیته مشترک فرهنگی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث

برگزاری اولین جلسه کمیته مشترک فرهنگی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث

با توجه به تنوع امور فرهنگی و تعدد بخش های مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث اولین جلسه کمیته مشترک فرهنگی این موسسه با حضور معاونان و مدیران فرهنگی مؤسسه، پژوهشگاه و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، این جلسه با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی فرهنگی، بررسی مشکلات امور فرهنگی در مؤسسه و همچنین برنامه ریزی و هماهنگی هرچه بیشتر برای اجرای برنامه های فرهنگی تا پایان سال ۹۴ برگزار گردید.

در این جلسهحجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیامعاون فرهنگی موسسه دارالحدیث با اشاره بر اهمیت برنامه ها و امور فرهنگی در کلیه بخش ها شامل دانشگاه، پژوهشگاه و مؤسسه بر لزوم هماهنگی هر چه بیشتر در این بخش ها تاکید کرد.

سبحانی نیا گفت: با توجه به این نکته که موسسه تولید کننده حجم بسیاری از محتوای علمی در کشور می باشد لازم است تا این آثار علمی در اختیار همکاران و خانوادهای آنها نیز قرار بگیرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین بیات معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث آمادگی خود را برای استفاده حداکثری از ظرفیت دانشگاه قرآن و حدیث در برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای فرهنگی مرتبط با دانشجویان در مؤسسه اعلام نمودند.

قابل ذکراست که این کمیته با حضور حجت الاسلام سبحانی نیا معاون فرهنگی موسسه ، حجت الاسلام بیات معاون فرهنگی دانشگاه و آقای عباسی مدیر روابط عمومی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار شد، و طبق توافق قرار شد تا هر دوهفته یکبار طی جلسات منظم برنامه های فرهنگی موسسه برنامه ریزی و اجرا شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :