تاريخ : دوشنبه 1394/9/2 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 46903
اختتامیه « دوره سبک زندگی اسلامی بر پایه نهج البلاغه » در پردیس تهران

اختتامیه « دوره سبک زندگی اسلامی بر پایه نهج البلاغه » در پردیس تهران

آیین اختتامیه دوره کوتاه مدت سبک زندگی اسلامی بر پایه نهج البلاغه، با حضور جمعی از مسئولین در تالار شیخ طوسی(ره) واقع در مجموعه پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث به نقل از روابط عمومی  پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث آیین اختتامیه دوره کوتاه مدت سبک زندگی اسلامی بر پایه نهج البلاغه، عصر روز شنبه ۳۰ آبان ماه با حضور دکتر مجتبی رحمان ‌دوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، هدایت ‌الله جمالی ‌پور فرماندار شهرری و جمعی از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در تالار شیخ طوسی(ره) واقع در مجموعه پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد.

در بخش نخست این برنامه علی محمدی، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی این مجموعه دانشگاهی با بیان این مطلب افزود: یکی از راه های مواجه با جهانی شدن فرهنگ غرب آموزش معارف اسلامی و ارتقا سطح آگاهی مردم است در این فضا دانشگاه قرآن و حدیث با هدف زمینه سازی فرهنگی ظهور حضرت بقیه الله(عج) آموزش و نشر فرهنگ و معارف اسلامی را در راس کار خود قرار داده است.

این گزارش حاکیست ؛ در ادامه این مراسم دکتر مجتبی رحمان دوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در سخنانی به اهمیت و جایگاه ارزشمند نهج البلاغه به عنوان منابع تحقیقاتی دانشجویان اشاره کرد و گفت: سال های سال سید رضی سخنان امیر مومنان(ع) را جمع کرده و نام آن را نهج ‌البلاغه گذاشت از نهج‌البلاغه‌ موضوعات بسیار فراوانی را می‌توان خارج کرد که همه دانشجویان به تحقیق درباره آن بپردازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: کتاب نهج‌البلاغه دریایی عمیق و وسیع در ابعاد مختلف است، در این زمینه شهید مطهری سیر بسیار خوبی داشته است.

برپایه این گزارش اضافه می شود: پخش کلیپ سبک زندگی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم اجرا شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از کتاب "آیینه آفتاب" با موضوع سبک زندگی اسلامی در آموزه های نهج البلاغه اثر دکتر حامد پور رستمی رونمایی شد و همچنین از نفرات اول تا سوم شرکت کنندگان در آزمون پایانی این دوره با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :