تاريخ : دوشنبه 1394/9/23 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 47286
تجلیل از استاد دلشاد تهرانی، چهره برتر پژوهشی در حوزه قرآن و حدیث

تجلیل از استاد دلشاد تهرانی، چهره برتر پژوهشی در حوزه قرآن و حدیث

معاون پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از برنامه تجلیل از تلاش های چند ین ساله استاد مصطفی دلشاد تهرانی در جریان برگزاری ششمین همایش حدیث پژوهش خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حمید حسینی در گفت و گویی با  روابط عمومی پردیس تهران با اعلام این مطلب افزود: یکی از برنامه هایی که در ششمین همایش حدیث پژوهش قرار است انجام شود، تجلیل از استادان و اعضای هیأت علمیِ پژوهشگر دانشگاه قرآن و حدیث است.

وی در ادامه افزود: در این همایش از جناب استاد مصطفی دلشاد تهرانی، چهره برتر پژوهشی در حوزه قرآن و حدیث و از پژوهشگران موفق و تاثیر گذار در تحقیقات دینی و به ویژه نهج البلاغه تجلیل می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث، تجلیل از استادان پژوهشگر را باعث تشویق بیشتر دانشجویان خواند و افزود: وقتی از استادان تجلیل می شود و پژوهش های آنان در معرض دید و اطلاع دانشجویان قرار می گیرد، این نوعی الگو سازی و تشویق برای دانشجویان خواهد بود.

استاد دلشاد تهرانی، مدیر گروه نهج البلاغه پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث متولد ۱۳۳۴ در تهران هستند که بیش از ۴۰ کتاب و ۲۵ مقاله تالیف کرده است.

آثار ایشان بارها در جشنواره های مختلف کتاب مورد تشویق قرار گرفته است.

خاطر نشان می شود ششمین همایش حدیث پژوهش صبح روز چهارشنبه، ۲۵ آذر ماه همزمان با روز پژوهش در تالار علامه مجلسی موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث برگزار می شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :