تاريخ : چهارشنبه 1394/9/25 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 47432
چرا شیعه در جهان امروزی توسط وهابیت و بهائیت معرفی می شود؟

چرا شیعه در جهان امروزی توسط وهابیت و بهائیت معرفی می شود؟

معاون پژوهشی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث گفت: امروز با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان متوجه شد که گاهی معرفی شیعه در جهان و فضای بین المللی به دست وهابیت و بهائیت انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث به نقل از روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث، دکتر محمد دولتی که صبح روز دوشنبه ۲۳ آذر ماه در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در میان جمعی از دانشجویان پردیس تهران سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: وظیفه دانشجویان این است که برای معرفی اسلام و تشیع در امر تحقیق و پژوهش و نگارش پایان نامه با غیرت دینی وارد شوند.

وی در ادامه با اشاره به تفکر داعش تصریح کرد: داعش امروز به نام اسلام همان کاری را انجام می دهد و همان تفکراتی را دارد که وقایع سال ۶۱ هجری قمری و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را رقم زد.

معاون پژوهشی پردیس تهران اشاره ای به مسئولیت دانشجویان کرد و افزود: امروزه، مسئولیت اصلی یک دانشجو و نتیجه کار او، فعالیت و مشارکت های پژوهشی است.

دکتر دولتی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: پیام اصلی شیعه، عقلانیت، آزادگی و پاکیزگی است و از دانشجویان خواست با توکل به خدا بتوانند شیعه واقعی را به جهان معرفی کنند.

این گزارش حاکیست؛ در بخش دیگری از این برنامه کتاب « ناگفته‌هایی از اسناد خطبه های غدیر» توسط مولف کتاب،  محمد علی  موحدی، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته کلام اسلامی پردیس تهران معرفی شد.

گفتنی است؛ در بخش پایانی این برنامه از دانشجویان برتر در حوزه پژوهشی با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد.

خاطر نشان می شود: مراسم گرامیداشت هفته پژوهش صبح روز دوشنبه ۲۳ آذر ماه با حضور ریاست و جمعی از مسئولان و دانشجویان پردیس تهران در تالار شیخ طوسی این مجموعه دانشگاهی برگزار گردید.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :