تاريخ : شنبه 1394/10/5 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 47716
محسن فرامرزی و حمیدرضا اسداللهی به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند

محسن فرامرزی و حمیدرضا اسداللهی به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند

محسن فرامرزي از دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث و همچنین شهید حمیدرضا اسداللهی همسر یکی از دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، شهید اسداللهی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران و یکی از فعالان فرهنگی در دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) بود که در شهر حلب سوریه به مقام رفیع شهادت نایل شد. این شهید همسر خانم حمیده غلامزاده نطنزی از دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث می باشد.

همچنین محسن فرامرزي از دانشجویان کارشناسی ارشد پردیس دانشگاه قرآن و حدیث که به صورت داوطلبانه و در قالب مدافع حرم به نبرد سوریه اعزام شده بود هفته گذشته در راه دفاع از حریم ولایت و اهل بیت (ع) به دست گروههای تکفیری و تروریستی در سوریه به شهادت رسید. آئین تشییع پیکر این شهيد مدافع حرم با حضور گسترده مردم و مسئولان از جمله نائب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از اقامه نماز جمعه تهران در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد و پس از آن برای خاکسپاری به مقبره الشهدای یافت آباد انتقال داده شد.

پیکر شهید بزرگوار حمیدرضا اسداللهی ، روز چهارشنبه در اختیار نیروهای ایرانی قرار گرفت و قرار است مراسم تشیع این شهید مدافع حرم روز یکشنبه ساعت ۸ صبح از خیابان ۱۷ شهریور خیابان سعیدی روبروی کلانتری مسجد امام موسی(ع) برگزار خواهد شد.

روابط عمومی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث شهادت پر افتخار این عزیران را به محضر خانواده معززشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن شهدای گرانقدر هم نشینی با شهدای کربلا و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :