تاريخ : دوشنبه 1394/11/12 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 48952
این مسیری است که باید رفت چه بهتر که با روی سرخ به دیدار حق مشرف شویم

این مسیری است که باید رفت چه بهتر که با روی سرخ به دیدار حق مشرف شویم

حضرت آیت الله محمدی ری شهری در دیدار با خانواده شهید اسداللهی شهادت این فعال فرهنگی را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفته و خاطر نشان کردند: «خوشا به سعادت ایشان که شهادت بهترین سرنوشت است»

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، حضرت آیت الله ری شهری رئیس دانشگاه قرآن  و حدیث با خانواده شهید مدافع حرم، حمیدرضا اسداللهی دیدار کرد.

حضرت آیت الله محمدی ری شهری ضمن قرائت فاتحه، شهادت این فعال فرهنگی را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفته و خاطر نشان کردند «خوشا به سعادت ایشان که شهادت بهترین سرنوشت است».

در ادامه نیز پدر شهید حمیدرضا اسداللهی از فعالیتهای بی شائبه و شبانه روزی ایشان در حوزه های اسلامی و فرهنگی یاد کردند.

حجت الاسلام مسعودی قائم مقام رئیس دانشگاه قرآن و حدیث و حجت الاسلام احمد غلامعلی رئیس دانشکده علوم و معارف اسلامی نیز در این دیدار حضور داشتند.

شهید حمیدرضا اسداللهی ۳۰ ساله و دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات عرب در دانشگاه تهران و همسر خانم حمیده غلامزاده نطنزی از دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث می باشد که در دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) در شهر حلب سوریه به مقام رفیع شهادت نایل شد.

او همچنین از فعالان و نخبگان حوزه بین الملل بود که ارتباط مؤثر و مستمری با نیروهای جهادی دیگر کشورها داشت. با خبر شهادت این شهید والامقام، مراسمی در کشورهای عراق و یمن و پاکستان برای بزرگداشت وی برگزار شده است.

از این شهید والامقام دو فرزند پسر ۴ ساله و دو ماهه به یادگار مانده است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :