تاريخ : چهارشنبه 1394/11/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 49277
خانه کتاب آسمان ویژه خانواده و نوجوان راه اندازی شده است

خانه کتاب آسمان ویژه خانواده و نوجوان راه اندازی شده است

خانه کتاب آسمان درآبانماه سال ١٣٩۴ با همت و تلاش انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان استان قم و همکاری انتشارات دارالحدیث ، جهت تشویق خانواده ها به مطالعه و علاقه مند نمودن فرزندان به کتابخانه راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، هدف خانه کتاب آسمان علاوه بر ترویج کتابخوانی، ارتقای سطح کتاب کودک و نوجوان دینی است که با کمک  ناشران عضوانجمن  و فعالان عرصه فرهنگ ،این هدف در حال رصد و پیگیری است.

بر اساس این گزارش: از آنجا که قم پایگاه اول نشر کتاب کودک دینی است این نیاز احساس میشد که محصولات فرهنگی تولید شده در این استان در یک جا متمرکز باشد. از این رو با دعوت از ناشران استان قم، کتابهای منتشره کودک و نوجوان در این فروشگاه به معرض دید علاقه مندان قرار گرفت. درحال حاضر دراین نمایشگاه ۱۸۰۰ عنوان کتاب کودک با موضوعات قرآن، خداشناسی، احکام، پیامبران، امامان، یاوران دین، مهدویت، انقلاب و دفاع مقدس، نشریات کودک و نوجوان، زبانهای خارجی، داستان، شعر، رنگ آمیزی و سرگرمی جمع آوری شده است

از ویژگی دیگر این نمایشگاه چینش کتابها به ترتیب موضوعی است که دسترسی به کتاب را آسان می کند.

علاوه برکتابهای فارسی بخشی از نمایشگاه به کتابهای زبان خارجی از جمله عربی،انگلیسی، اسپانیایی و ترکی اختصاص یافته است.

برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب و دعوت از نویسندگان،شاعران، تصویر گران و ناشران بخش دیگری از فعالیت های این نمایشگاه است.

قفسه ای هم به نشریات چاپ شده استانی در خصوص کودک و نوجوان  اختصاص داده شده است.

مکان نمایشگاه: قم ،چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم، نبش کوچه ۱۲،انتشارات دارالحدیث،خانه کتاب آسمان .تلفن ۳۷۸۴۸۴۳۴-۰۲۵ و ۰۹۱۲۷۵۳۲۰۴۱

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :
کلیدواژه